Webwinkel woonaccessoires en mode, jullie mening?

1
Hallo ik heb sinds kort een webwinkel met woonaccessoires en (binnenkort) mode.

(link verwijderd)

Hij is nog niet zo lang online en het is misschien nog een beetje leeg, maar daar zal snel verandering in komen. Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden, of ik eventueel dingen moet veranderen enz.

Groetjes.

Re: Webwinkel woonaccessoires en mode, jullie mening?

4
Ik zou grotere foto's maken. ik kan nu op veel dingen klikken en dan krijg ik vervolgens dezelfde foto in een nieuw venster. Ik merk dat vaker bij webshops. Daar heb ik niet alleen niks aan, het is ook nog es erg irritant omdat ik weer een seconde voor niks heb zitten wachten. ;)
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Webwinkel woonaccessoires en mode, jullie mening?

5
Verkoper schreef:Ik zou grotere foto's maken. ik kan nu op veel dingen klikken en dan krijg ik vervolgens dezelfde foto in een nieuw venster. Ik merk dat vaker bij webshops. Daar heb ik niet alleen niks aan, het is ook nog es erg irritant omdat ik weer een seconde voor niks heb zitten wachten. ;)
Ok bedankt voor de tip :)