Hallo ik heb sinds kort een webwinkel met woonaccessoires en (binnenkort) mode.
(link verwijderd)
Hij is nog niet zo lang online en het is misschien nog een beetje leeg, maar daar zal snel verandering in komen. Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden, of ik eventueel dingen moet veranderen enz.
Groetjes.
Re: Webwinkel woonaccessoires en mode, jullie mening?
2Ik zou graag feedback, tips enz. krijgen.. Anyone? 

3Sorry... ik pas... 't is een mijnwebwinkel... wat valt daar over te zeggen... 13 in een dozijn...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
4Ik zou grotere foto's maken. ik kan nu op veel dingen klikken en dan krijg ik vervolgens dezelfde foto in een nieuw venster. Ik merk dat vaker bij webshops. Daar heb ik niet alleen niks aan, het is ook nog es erg irritant omdat ik weer een seconde voor niks heb zitten wachten. 

- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Ok bedankt voor de tipVerkoper schreef:Ik zou grotere foto's maken. ik kan nu op veel dingen klikken en dan krijg ik vervolgens dezelfde foto in een nieuw venster. Ik merk dat vaker bij webshops. Daar heb ik niet alleen niks aan, het is ook nog es erg irritant omdat ik weer een seconde voor niks heb zitten wachten.

6Ja het is idd een mijnwebwinkel, maar dan kan je er toch nog wel neutraal naar kijken.eentje schreef:Sorry... ik pas... 't is een mijnwebwinkel... wat valt daar over te zeggen... 13 in een dozijn...
7als je meer artikelen zoekt voor je site kun je bij ons terecht wij hebben dive artikelen,
mocht je vragen hebben kun je deze stellen via
groet
bert bakker
mocht je vragen hebben kun je deze stellen via
groet
bert bakker
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 21 september 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Spam verwijderd en account geschorst.
Reden: Spam verwijderd en account geschorst.