onderzoek consumentengedrag: fysiek of online winkelen?

1
Het koop- en winkelgedrag verandert ingrijpend. Consumenten maken tijdens het koopproces naast de fysieke winkel steeds meer gebruik van andere kanalen, zoals internet. Vooral detaillisten met fysieke winkels hebben behoefte aan meer inzicht in het hedendaagse koop- en winkelproces van consumenten en willen graag advies op welke wijze zij hierop in kunnen spelen waardoor de detaillist toekomstbestendiger wordt. Het lectoraat Social Media & Reputatiemanagement van de opleiding Communicatie wil met het project MKB21 een bijdrage leveren aan deze behoefte door onder andere het uitvoeren van grootschalig onderzoek onder consumenten.

Fijn dat u wilt bijdragen aan dit onderzoek door deze enquête in te vullen.
Het invullen van de enquête neemt ongeveer acht minuten van uw tijd in beslag. De antwoorden zullen volledig anoniem verwerkt worden.

de link is hier:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=187776

alvast heel erg bedankt!

Re: onderzoek consumentengedrag: fysiek of online winkelen?

3
dank u wel voor het invullen. Het is ook niet de insteek via onze opleiding om te insinueren dat sociale media de oplossing zijn voor het probleem. Het is voor ons de bedoeling dat wij inzicht verkrijgen in het consumentengedrag, zodat wij wellicht advies kunnen geven aan het MKB.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!