[www.betaalbaar-kunstaas.nl] Feedback gevraagd!

1
Goedenavond mede forumleden,

Sinds 2 weken ben ik begonnen met mijn eerste webshop. Na jaren van twijfelen heb ik de knoop doorgehakt en ben het avontuur aangegaan. Afgelopen maandag is de website 'live' gegaan en er zijn al redelijk wat bezoekers geweest, helaas nog geen orders.

Inmiddels ben ik begonnen met wat marketing acties, zo heb ik een banner lopen op voetbal website met 8000 unieke bezoekers per maand en heb ik redelijk wat budget in Google AdWords gestoken. De aankomende weken goed monitoren wat mijn verkeer doet en daar op de campagne(s) aanpassen.

Graag wil ik jullie vragen om mijn webshop kritisch te bekijken en feedback te geven. Alle op kritiek, suggesties of andere opmerkingen zijn van harte welkom!

Alvast bedankt voor de moeite,
Steven Bakker
http://www.betaalbaar-kunstaas.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.betaalbaar-kunstaas.nl] Feedback gevraagd!

7
De site ziet er netjes uit. Alleen wat ik mij afvraag of mensen echt kunstaas gaan bestellen op een site welke enkel kunstaas aanbieden? Zullen ze dit niet gewoon bestellen op een totaalsite waar ze bijvoorbeeld ook visdraad, hengels ect aanbieden?

En het is toch ook niet dat je telkens nieuw kunstaas nodig hebt? Als je een hengel koopt lijkt me het dat je dit direct aanschaft en dan ben je toch wel een tijdje voorzien, of verkijk ik mij hierop? (Ben zelf geen visser)

Re: [www.betaalbaar-kunstaas.nl] Feedback gevraagd!

8
Ludger schreef:De site ziet er netjes uit. Alleen wat ik mij afvraag of mensen echt kunstaas gaan bestellen op een site welke enkel kunstaas aanbieden? Zullen ze dit niet gewoon bestellen op een totaalsite waar ze bijvoorbeeld ook visdraad, hengels ect aanbieden?

En het is toch ook niet dat je telkens nieuw kunstaas nodig hebt? Als je een hengel koopt lijkt me het dat je dit direct aanschaft en dan ben je toch wel een tijdje voorzien, of verkijk ik mij hierop? (Ben zelf geen visser)
Bedankt voor je feedback!
Een kunstaas only website is in mijn ogen juist overzichtelijk en makkelijker dan grote alles-in-een webshop. Daarnaast kopen mensen hengels over het algemeen in de winkel. Mijn doel is zeker om naast kunstaas ook accessoires (onthaaktangen, draad) aan te bieden, zoals nu al te zien in met de onderlijnen selectie.

Kunstaas gaat vaker kapot dan normale visspullen. Veel kunstaas beland in een boom of zit vast aan de bodem van het water. Met een dobber gooi je misschien 20 keer per middag in, met roofvissen 20 keer per 5 minuten. Het risico dat het kapot of kwijt raakt is vele malen hoger.
http://www.betaalbaar-kunstaas.nl