Wie ben ik? En wie zijn jullie?

1
Geachte mede-winkeliers,

het leek mij leuk mij aan te melden op dit forum met iets wat wij allemaal wel gemeen hebben, ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Jos, een 22- jarige student van de universiteit Leiden en ik studeer momenteel af van bestuurskunde met economie. Zelf ben ik heel erg sportief en mijn nr. 1 sport is voetbal, ik kan tevens ook niet wachten op het wk binnenkort hehe. Daarnaast ben ik een enorm liefhebber van zon, zee en het strand. Dat is ook de reden waarom ik bijna ieder jaar naar Kroatië ga voor vakantie.

Samen met een vriend van mij( student van dezelfde opleiding) had ik een keer een goede discussie over de prijzen van tablets en laptops voor studenten wat wij nogal prijzig vonden. Hier kwamen wij met het idee om een eigen merk te beginnen om dit "gat" te dichten. Hieruit is onze website ontstaan: http://www.laptopia.net. Zelf zijn wij nu een paar maandjes bezig en hebben wij er nu al heel erg veel van geleerd, een zeer leerzame en leuke ervaring.

Ik hoop dat ik veel van jullie ervaring kan leren en het lijkt mij leuk kennis te maken met jullie.
Een mooi weekend gewenst!

Re: Wie ben ik? En wie zijn jullie?

2
Welkom op het forum. Ik vind de naam iets minder, want wat als Utopia niet meer is? Daar is dit van afgeleid. En ik zie zelfs dat er een .nl ervan is met soortgelijks?

Maar waar komt de "white label" vandaan? Wat is de garantie? Waarom is het zo goedkoop? En het ik weet niet maar ik heb hier laptops die 4 jaar terug wel duurder waren, maar de inhoud ook een stuk beter. En mis nog een tal specificaties zoals wat voor harde schijf erin zit.

Dus waarom is een student beter af met een mecco?

Verder succes uiteraard! En hoop dat je het wil uitleggen.

4
Zyra schreef:Maar waar komt de "white label" vandaan? Wat is de garantie? Waarom is het zo goedkoop? En het ik weet niet maar ik heb hier laptops die 4 jaar terug wel duurder waren, maar de inhoud ook een stuk beter.