klanten aantrekken

1
Sinds begin dit jaar ben ik begonnen met een webwinkel, nu zie ik eigenlijk nog altijd geen verbetering in het aantal klanten. Ik heb vele manieren toegepast, van google adwords tot marktplaats tot een webwinkelkeurmerk maar weet even niet meer wat er ontbreekt om meer kijkers/klanten binnen te halen... Heeft iemand een idee na het bekijken van de website http://www.euro-electronics.nl ?

Alle tips of ideeën zijn heel erg welkom.
Elektro installatie materialen? Bij Euro-electronics.nl vind u ze allemaal voordelig en snel.

Re: klanten aantrekken

2
Hoi Marvin,

Als ik op jouw site kom is mijn eerste indruk dat het een rommeltje is. Je hebt maar 1 kans om een eerste indruk achter te laten dus zorg dat deze goed is. Zodra je de pagina opent lijkt het haast of keurmerken een doel zijn geworden, in plaats van goede elektronica verkopen tegen een goede prijs. Ik zou in eerste instantie de homepagina wat rustiger maken en zorgen dat er een aantal zeer interessante aanbiedingen staan waarvoor mensen bij je terug willen komen.

Tevens; geen telefoonnummer. Consumenten willen (in ieder geval de mogelijkheid hebben om te) bellen!
Je hebt heel veel onderdelen in de shop, maar het zoekveld koste me 15 seconden om te vinden. Ik ben lui, net als heel veel andere internetters en willen gewoon een zoekveld in beeld, zodat we direct het resultaat kunnen oproepen.

Om je omzet te vergroten kun je je natuurlijk ook aansluiten bij vergelijkingssites. Persoonlijk is Beslist.nl mijn favoriet :D

succes!

Re: klanten aantrekken

3
Hoi marvinmuller,

Ik vind je webshop heel onduidelijk. Ik land op de frontpage en zie eerst een zooitje warrig geplaatste logo's en daar onder categorieën. Bij die categorieen moet ik nog eens 2 keer doorklikken voordat ik producten krijg en ik krijg vreemde berichten als "Zoekt u een artikel wat u hier niet kunt vinden? Klik hier en vraag ons ernaar."

Ga eens terug naar de tekentafel. Probeer niet te denken binnen de beperkingen van je huidige webwinkel software maar kijk naar hele grote webshops en vergelijk. Waarom kan ik artikelen veeeeeeeeel makkelijker vinden op http://www.bcc.nl/ dan bij jouw site?

Als je je business serieus neemt (en dat lijkt mij wel gezien je al een jaar bezig bent en nogsteeds wil optimaliseren) ga je je website opnieuw ontwerpen. Dan bedoel ik niet de software maar gewoon op papier. Maak een sitemap (structuur), bedenk wat de site moet doen en hoe het moet ogen. Vervolgens ga je op zoek naar software of een bedrijf / persoon die dit kan realiseren.

Dat is mijn advies.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!