Ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Romano Sandee, ik ben 26 jaar jong en ik heb sinds zes jaar een eigen massagepraktijk aan huis (met name klachtgerichte behandelingen vanuit sportmassage). Daarnaast ben ik me gaande weg steeds meer gaan verdiepen in aromatherapie en de mogelijkheden van verlichten van klachten hierin alsmede inspelen in de geurbeleving van de klant. Hieruit is het steeds meer bij mij gaan kriebelen, mede omdat ik goed ben in het componeren van geuren (etherische oliën) dat ik het naar mijn eigen hand wilde zetten en dus een eigen lijn te beginnen. Na goed zoeken heb ik een partner/leverancier gevonden die enerzijds mij de etherische oliën op mijn eigen label kan bieden en anderzijds mij de basisproducten als half-fabrikaat kan leveren waar ik dus enkel alleen mijn mooiste composities hoef bij te voegen. Sinds oktober 2013 ben ik dan ook over gegaan naar mijn eigen label met gebruik van etherische oliën en basisproducten. Sinds december 2013 heb ik ook aansluiting bij GS1 Nederland waarbij ik barcodes kan maken op mijn producten.
In de hoofdlijn heb ik zes geuren die in elke productgroep weer terugkomt waardoor er een hele lijn ontstaat. Ik heb deze dan in mijn webshop uitgezet en verkoop ook al via Bol.com. In de toekomst wil ik nog verder uitbreiden door mijn producten ook in andere webshops te verkopen of via de retail in fysieke winkels. Op dit moment ben ik nog vooral bezig met het finetunen van het uiterlijk van het product, dus full-colour labels in plaats van zoals ik begonnen ben met geprinte labels op de flesjes. Daarvoor is nu de lijnen voor de dag- en nachtcrèmes en bodylotions klaar. Verder word op dit moment de badoliën en bad- en doucheschuim gedrukt en zullen tenslotte omstreeks juli/augustus de massageoliën nog gerestyled worden.
Ik ben hier vooral lid geworden omdat er veel dingen anders zijn dan bij een massagepraktijk, o.a. heb ik al gelezen over de verzendingen naar het buitenland en ben ik vooral benieuwd naar zaken zoals retailers vinden en de doelgroep verder verbreden.
Mochten er nog vragen zijn, lees ik die graag.
Romano stelt zichzelf voor
1Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.