Een 'ervaren' webshop in carnavalskleding, feestkleding en feestartikelen te koop met ontzettend veel potentie. Het bedrijf is reeds een sterk bedrijf en groeit nog steeds.
Al tien jaar een goed lopende webshop met een consequente omzet en dit ondanks dat het naast een vaste baan wordt gedaan. Kortom deze shop heeft erg veel potentie.
Omzet rond de 80.000,00 per jaar (laatste vier jaar, hiervoor rond de 60.000,00). Ivm persoonlijke omstandigheden bieden wij de webshop te koop aan.
vraagprijs 35.000,00
huidige voorraad is ook te koop, in overleg
bezoekers van maart tot en met augustus rond de 400 unieke bezoekers per week
in de carnavalsperiode rond de 2000 dag
Het betreft de meest uitgebreide Magento shopmet alle mogelijkheden. Dus ook met facturatie, boekhouding, nieuwsbrieven. Op de site staan momenteel 5000 artikelen met 3-4 foto s per artikel. Er kunnen zo n 40000 foto s op de site.
Indien u vragen heeft mail ons gerust!!
Re: Sterke webshop Carnavals- en feestkleding te koop - Mage
2400 unieke bezoekers per week? Nog geen 60 per dag dus. Hoeveel verkopen zijn dat per week 4 of 5?MJ75 schreef:Een 'ervaren' webshop in carnavalskleding, feestkleding en feestartikelen te koop met ontzettend veel potentie. Het bedrijf is reeds een sterk bedrijf en groeit nog steeds.
Al tien jaar een goed lopende webshop met een consequente omzet en dit ondanks dat het naast een vaste baan wordt gedaan. Kortom deze shop heeft erg veel potentie.
Omzet rond de 80.000,00 per jaar (laatste vier jaar, hiervoor rond de 60.000,00). Ivm persoonlijke omstandigheden bieden wij de webshop te koop aan.
vraagprijs 35.000,00
Het betreft de meest uitgebreide Magento shopmet alle mogelijkheden. Dus ook met facturatie, boekhouding, nieuwsbrieven. Op de site staan momenteel 5000 artikelen met 3-4 foto s per artikel. Er kunnen zo n 40000 foto s op de site.
Carnaval is pas weer februari 2015. Ik snap dat Carnaval het hoogtepunt van het jaar is voor een feestwinkel maar de rest van het jaar is er dus nagenoeg geen interesse in feestkleding en feestartikelen?
Het maakt niks uit hoeveel foto's er bij een product staan. Beter 1 goede foto dan 4 slechte. Omzet zegt ook weinig. Wat is je winst? Heb je die wel?
Als je niet begrijpt dat je met zulke beknopte informatie geen bod van 35 duizend euro gaat krijgen twijfel ik aan je zakelijk inzicht.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
3Het Varaantje schreef:400 unieke bezoekers per week? Nog geen 60 per dag dus. Hoeveel verkopen zijn dat per week 4 of 5?MJ75 schreef:Een 'ervaren' webshop in carnavalskleding, feestkleding en feestartikelen te koop met ontzettend veel potentie. Het bedrijf is reeds een sterk bedrijf en groeit nog steeds.
vraagprijs 35.000,00
Carnaval is pas weer februari 2015. Ik snap dat Carnaval het hoogtepunt van het jaar is voor een feestwinkel maar de rest van het jaar is er dus nagenoeg geen interesse in feestkleding en feestartikelen?
Het maakt niks uit hoeveel foto's er bij een product staan. Beter 1 goede foto dan 4 slechte. Omzet zegt ook weinig. Wat is je winst? Heb je die wel?
Als je niet begrijpt dat je met zulke beknopte informatie geen bod van 35 duizend euro gaat krijgen twijfel ik aan je zakelijk inzicht.
Beste Dierenvriend,
Bedankt voor uw reactie. Excuses dat wij niet eerder hebben gereageerd.
400 views per week op de site heeft bij u mogelijk maar 4 of 5 verkopen (aan uw shop te zien) maar bij ons niet. Blijkbaar zegt uw omzet niets over de winst, bij ons wel. Dus ja we maken winst, maar maken die informatie alleen bekend aan serieus geïnteresseerden.
Een goede foto is zeker beter dan vier slechte maar waarom past u dat dan niet aan? Daarnaast klopt het niet wat u stelt. Vier foto s zeggen wel iets over de webshop en de 'zwaarte' wat een webshop aan kan. U heeft, zo te zien, een standaard kant en klare webshop. Daar is bij ons geen sprake van. Wat ik u ook kan meegeven is dat mensen niet meer tevreden zijn met 1 foto maar met meer. Wij verkopen geen poezen, elanden en hondenbeeldjes maar kleding;-) De tijd verandert, wij veranderen mee.
Mogelijk zet u uw gehele administratie in een advertentie. Wij zijn een middelgrote webshop met lange praktijkervaring. Onze jaarcijfers plaatsen wij niet in een advertentie. Dat zien wij juist als zakelijk handelen. Dit doen wij omdat dit gegevens zijn die serieus geïnteresseerde mensen aangaan en om dit niet inzichtelijk te maken voor, met alle respect, mensen zoals u. Wij doen graag zaken met mensen die serieus zijn en het zakelijk inzicht hebben om deze webshop groot te maken.
Wij wensen u veel succes met de verkoop van de poesjes, honden, giraffen en olifantenbeeldjes.
Prettige avond
4Zozo. Wat een professionele houding heb jij zeg. Jij hebt vast je laatste feestneus verkocht
Mensen zoals jij komen hier regelmatig voorbij. Zeer vage cijfers geven en meteen een grote bek opzetten als er vragen gesteld worden (400 bezoekers per week is he-le-maal niks) Dat is al slecht voor een shop die een jaar online is. Voor een shop die 10 jaar online is betekend het dat het zo slecht is dat het hopeloos is en je maar beter kan proberen het helemaal te verkopen voordat je helemaal belly-up gaat. En dat is wat er aan de hand is niet? Of ben je een beetje teleurgesteld dat niemand erin trapt?
Je kan nog zo neerbuigend doen over mijn winkel maar je mocht willen dat je mijn bezoekersaantal had. Nee ik draai niet de omzet (post je winst ook eens
die jij beweerd (lijkt me onmogelijk met die bezoekers aantallen) maar die van mij staat tenminste verre van het punt van omvallen
Veel success met de verkoop van je shop met clowsneuzen en nep-kots
Mensen zoals jij komen hier regelmatig voorbij. Zeer vage cijfers geven en meteen een grote bek opzetten als er vragen gesteld worden (400 bezoekers per week is he-le-maal niks) Dat is al slecht voor een shop die een jaar online is. Voor een shop die 10 jaar online is betekend het dat het zo slecht is dat het hopeloos is en je maar beter kan proberen het helemaal te verkopen voordat je helemaal belly-up gaat. En dat is wat er aan de hand is niet? Of ben je een beetje teleurgesteld dat niemand erin trapt?
Je kan nog zo neerbuigend doen over mijn winkel maar je mocht willen dat je mijn bezoekersaantal had. Nee ik draai niet de omzet (post je winst ook eens

Veel success met de verkoop van je shop met clowsneuzen en nep-kots

De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Beste heer mevrouw,
Dank u voor uw reactie.
Jammer dat u zo reageert. Als u een dergelijke reactie plaatst kunt u een kritische reactie terugverwachten. Het spijt ons als wij u daarmee hebben beledigd. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Wij willen u echter wel verzoeken niet meer te reageren op deze advertentie. Wij adverteren hier met een professionele insteek. Het is naar onze mening geen 'twitter' of Facebook. Wij hebben geconstateerd dat u bij diverse adverteerders kritische en ongepaste reacties plaatst. Uw reacties worden zelfs ook verwijderd. Wat u hiermee wenst te bereiken is ons geheel onduidelijk. Als u geen interesse heeft in onze webshop, reageert u dan niet. Als u onze advertenties niet goed vindt hoeft u ook niet te reageren of aangeven dat u twijfelt aan ons zakelijk inzicht. Ik ben van mening dat dit geldt voor alle adverteerders waar u steeds uw reacties plaatst maar verzoek u niet meer te reageren als u geen interesse heeft.
Blijkbaar hebben wij een andere definitie van zakelijk inzicht. Laten wij dat zo houden en onze wegen hierbij graag weer scheiden.
Nogmaals, ik wens u veel succes met uw webshop en de verkoop van uw dierenbeelden.
mvg
Dank u voor uw reactie.
Jammer dat u zo reageert. Als u een dergelijke reactie plaatst kunt u een kritische reactie terugverwachten. Het spijt ons als wij u daarmee hebben beledigd. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Wij willen u echter wel verzoeken niet meer te reageren op deze advertentie. Wij adverteren hier met een professionele insteek. Het is naar onze mening geen 'twitter' of Facebook. Wij hebben geconstateerd dat u bij diverse adverteerders kritische en ongepaste reacties plaatst. Uw reacties worden zelfs ook verwijderd. Wat u hiermee wenst te bereiken is ons geheel onduidelijk. Als u geen interesse heeft in onze webshop, reageert u dan niet. Als u onze advertenties niet goed vindt hoeft u ook niet te reageren of aangeven dat u twijfelt aan ons zakelijk inzicht. Ik ben van mening dat dit geldt voor alle adverteerders waar u steeds uw reacties plaatst maar verzoek u niet meer te reageren als u geen interesse heeft.
Blijkbaar hebben wij een andere definitie van zakelijk inzicht. Laten wij dat zo houden en onze wegen hierbij graag weer scheiden.
Nogmaals, ik wens u veel succes met uw webshop en de verkoop van uw dierenbeelden.
mvg