Ik start alleen en begin klein. (Uiteraard droom ik als iedere startende ondernemer over een succesvol groot bedrijf

Dan kan ik belastingtechnisch toch het beste voor een eenmanszaak kiezen? Is het mogelijk om te switchen als de omzet verhoogd?
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Wat met name handig is als je een groot prive vermogen hebt--> dit geld ook voor materiele zaken, zoals een auto, maar ook je huis.Alfatrion schreef:Een BV heeft als voordeel dat je niet prive aansprakelijk bent, tenzij er sprake is van slechts bestuur.
True,bbob schreef: dit wil zeggen dat je normaal aangeslagen zal worden als directeur eigenaar voor rond de 35.000 euro.
Heb jij je alleen maar geregistreerd om oude topics die allang beantwoord zijn omhoog te kicken? Als je nou nog met nieuwe informatie kwam maar je herhaald alleen wat allang gezegd is.Slim Partners schreef:Ik zou beginnen met een eenmanszaak. Krijg je meer omzet en meer risico? Dan omzetten naar een BV.