Eigenaar 2 webshops stelt zich voor.

1
Beste forumleden,

Ik ben 23 jaar oud en ben sinds mijn 14e al groot fan van websites en computers. Zoals velen ben ik begonnen met het afspeuren van Google opzoek naar goede tips en ben zo mijn eerste webshop begonnen in gaming software, omdat ik destijds geen kvk had moest ik hier helaas mee stoppen i.v.m. de nieuwe wetgeving omtrend iDEAL zonder kvk.

Ik houd mij nu vooral bezig met het Feedbackplatform. Dit is een platform waarbij je als webshop eigenaar onafhankelijke klantbeoordelingen kan verzamelen en deze weergeven op je eigen website via een widget, zoiets als Trustpilot en Kiyoh maar dan net even makkelijker en moderner.

Ik vind dit forum erg leerzaam en zal zeker actief blijven.
Wilt u meer omzet en klanten via onafhankelijke klantbeoordelingen. Het is makkelijk en gratis via het: Feedbackplatform

Re: Eigenaar 2 webshops stelt zich voor.

2
Welkom. Ik had je software al gezien, zitten daarmee deels in dezelfde branché. Ziet er mooi uit. Moeilijkheid als beginner is echter dat het moeilijk is om een Google Review contract te krijgen om je sterren ook in Adwords te krijgen. Neem gerust eens contact op als je ervaringen wilt delen onder het genot van een bakje koffie.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m