Re: Feedback op www.online-badmintonshop.com

2
Heb even kort gekeken en ik vind het er over het algemeen duidelijk en overzichtelijk uitzien.

De banner (Openingsactie bij besteding van 30 Euro een gratis sleutelhanger) zou ik vervangen of verwijderen zodat die van (10 euro korting op 100 euro) meer in het daglicht komt.

Verder zou ik je bestaande klanten vragen een review te schrijven.

Succes :D
Full service online marketing bureau Mediadeboer Google AdWords uitbesteden Tips, Trends internetmarketing.

3
Beste Jürgen,

Allereerst mijn complimenten voor de webshop. Ziet er professioneel uit!
Enkele zaken die mij zijn opgevallen tijdens het bezoeken van de webshop;

- Je maakt geen gebruik van een XML-sitemap. Dit is absoluut aan te raden
om indexatie te voorspoedigen. Vergeet niet om deze dan toe te voegen aan
je robots.txt en GWT (Google Webmaster Tools).
- Het valt mij op dat je automatisch Google Titles maakt. Deze zijn bij jouw
webshop altijd <categorie> | Online-badmintonshop.com. Probeer de keyword
tool van Google om relevante zoekwoorden te ontdekken. Deze kun je vervolgens
in de betreffende categorie (als titel) plaatsen om beter gevonden te worden.
- Het valt mij op dat de button 'voeg toe aan winkelwagen' grijs is. Verbeterpunt
zou zijn om deze CTA-buttons op de gehele webshop prominent te laten opvallen.
Tevens zou ik eens testen om het woord 'voeg toe aan winkelwagen' te vervangen
door 'Bestel direct'. Dit zal absoluut een positieve invloed hebben op het conversie
percentage.

Veel succes!
AdWords uitbesteden? Google AdWords beheer door een professioneel bureau. Rendement is vanzelfsprekend.

4
Hallo,

Enige wat ik opmerk is dat de tekst op je slideshow niet altijd even leesbaar is (oranje letters op blauwe achtergrond).
Verder ziet je webshop er zeer professioneel uit. Ook leuke acties via facebook!

Mvg,

Anneleen
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!