GoedeShampoo schreef:Niet echt een inhoudelijk antwoord...
Is dit een serieuze onderneming of iets wat je tussendoor hebt bedacht?
Er zijn een aantal punten aangehaald hierboven die je op zijn minst mee zou kunnen nemen. Wat vind je zelf van jullie betrouwbaarheid en privacy garanties? Waarom zouden webshops je vertrouwen?
Het is een serieuze onderneming. We hebben een eerlijk winnen keurmerk wat al laat zien dat we eerlijk werken denk ik. Het SSL certificaat was de enige vraag die ik niet had beantwoord toch?Maar die had je uiteindelijk al zelf gevonden dus vandaar.
We werken volledig volgens de wet, gegevens worden uiteraard nooit verkocht. Het enige dat je als webshop hoeft te doen is gedurende de speurtocht een code op je website plaatsen zodat de spelers het logo kunnen vinden. Verder wordt er niks verwacht van de webshop eigenaren. En de code kan weer verwijderd worden op het moment dat de speurtocht is afgelopen. De code veranderd in principe niets aan de website behalve dat als er iemand ingelogd is op onlinespeurtocht en via onlinespeurtocht naar de webshop gaat hij of zij dan het logo ergens op de website kan vinden.
Ik hoop dat het zo iets duidelijker is?
webshopeigenaar schreef:Dit lijkt een beetje hetzelfde als Fyndle wat volgens mij in NL alweer een stille dood gestorven is. Ik heb er een jaar geleden al eens een campagne gedaan met een van mijn webshops en het heeft me alleen een product gekost dat ik weg moest geven. Niets opgeleverd.
Dit soort dingen werkt alleen als zo'n site een heel groot bereik hebt. Voor dat dat opgebouwd is lijkt meedoen weggegooid geld.
Het is een doorstart van fyndle. Het leek de eigenaar beter om de naam te veranderen naar onlinespeurtocht. Op dit moment zijn we wel een stuk serieuzer bezig dan we waren toen het nog fyndle was. We zien dat er steeds meer registraties komen en van de klanten krijgen we positieve reacties ook al is het aantal spelers nog niet geweldig groot.