5
door libertes
Ik zou de header niet hoger maken! Dat is wellicht grafisch mooier, maar usability moet je dan meer scrollen. Dus ik zou het lekker zo laten en wel zoals aangegeven de USPs verwerken.
Verder op je productpagina staat de omschrijving onderaan de pagina. Zelf zou ik ervoor kiezen die code ergens anders weer te geven en de omschrijving naast de afbeelding weer te geven. Dat is belangrijker dan die code.
Ook zou ik de social media knoppen verwijderen. Wordt naar mijn idee bij producten nooit gebruikt.
Verder ziet je shop er heel goed uit qua usability, zet alleen nog even de puntjes op de ï. Zo zie ik bij afrekenen de tekst "S.v.p. inloggen". Zeker voor nieuwe klanten zou ik er toch voor kiezen om dit wat gebruiksvriendelijker te maken. Bijvoorbeeld door standaard een gastaccount aan te maken of door de keuze wat duidelijker te maken. Noem het dan bijvoorbeeld niet registreren, maar benoem het voordeel in de vorm van "de volgende keer je gegevens niet invullen".
Verder voldoen je algemene voorwaarden niet 100% aan de wet. Zo betaal je terug binnen 30 dagen, dat moet wettelijk 14 dagen zijn.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m