Goedendag,
Sinds kort is mijn webshop geopend en wil graag feedback over de webshop. Het is nog de bedoeling dat ik bovenin een balk maak met webshopkeurmerk, gratis verzenden, enz. En er komt nog een balk met een kortingscode 5% als je naar de winkelwagen gaat. En de meta zoekwoorden worden nog geoptimaliseerd voor de webshop.
In de webshop vind je allerlei LED producten die ik op voorraad heb liggen.
Webshop: http://www.ledshopvoordeel.nl
Ik ben benieuwd naar je feedback!
Re: Nieuwe webshop: Ledshopvoordeel.nl - feedback
2Ik zag een klein foutje staan. In de Footer staat - 30 dagen zichttermijn.
Maar bij retourneren staat 14 dagen niet goed geld terug.
Verder een mooie strakke site.
Koop jij je voedingen in NL in?
Maar bij retourneren staat 14 dagen niet goed geld terug.
Verder een mooie strakke site.
Koop jij je voedingen in NL in?
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
3Bedankt voor je feedback. De informatie heb ik gecorrigeerd. Bedankt.
De voedingen kopen we in bij een officiële Meanwell importeur in Nederland om de garantie en duurzaamheid te behouden.
De voedingen kopen we in bij een officiële Meanwell importeur in Nederland om de garantie en duurzaamheid te behouden.
4Algemeen; de site kwam op mij wat traag over.
Check Google pagespeed, dan krijg je dit:
Verder overzichtelijke site.
Wat bedoel je met Duidelijk Advies; waar komt dit in terug?
Probeer wat met kleuren te werken om de Bestel buttons eruit te laten komen; moet aantrekkelijk zijn om op te klikken.
Check Google pagespeed, dan krijg je dit:
Code: Selecteer alles
63 / 100
Overzicht van suggesties
Dit moet worden gecorrigeerd:
Comprimeren inschakelen
Gebruikmaken van browsercaching
JavaScript en CSS in inhoud boven de vouw die het weergeven blokkeren, verwijderen
Wat bedoel je met Duidelijk Advies; waar komt dit in terug?
Probeer wat met kleuren te werken om de Bestel buttons eruit te laten komen; moet aantrekkelijk zijn om op te klikken.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Retouren, klant moet deze betalen. Je moet echter ook de voor de klant te verwachten kosten van het retour sturen vermelden. Dat kan van tot zijn voor een postpakket van 1 tot 32 kg bijv.
2-3 jaar garantie. Ik lees bij de link alleen maar iets over 2 jaar, nergens staat 3 jaar.
Banner op je hoofdpagina is voor mij te groot. Moet al weer verder naar beneden scrollen voor rest.
Gebruik meer kleur, de website voelt nu een beetje saai en zwart wit aan. Je verkoopt led lampen en die zijn fel dus wat meer kleur in links of buttons.
Tekst bovenin mijn account en de rest is te lichtgrijs maakt het beter leesbaar.
Webshop keurmerk bovenaan de pagina geeft geen link naar het keurmerk en jou gegevens
2-3 jaar garantie. Ik lees bij de link alleen maar iets over 2 jaar, nergens staat 3 jaar.
Banner op je hoofdpagina is voor mij te groot. Moet al weer verder naar beneden scrollen voor rest.
Gebruik meer kleur, de website voelt nu een beetje saai en zwart wit aan. Je verkoopt led lampen en die zijn fel dus wat meer kleur in links of buttons.
Tekst bovenin mijn account en de rest is te lichtgrijs maakt het beter leesbaar.
Webshop keurmerk bovenaan de pagina geeft geen link naar het keurmerk en jou gegevens
6Ik zou inderdaad een link toevoegen. Je bent namelijk wel netjes lid te zien op http://www.keurmerk.info/Leden_Partners ... s/9551?s=1. Op deze manier kan het er juist voor zorgen dat bezoekers je niet vertrouwen. Onderaan link je wel netjes naar de goede pagina.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
7Je weet dat er ook een webshop is die Ledvoordeel.nl heet? Dit kan voor verwarring zorgen lijkt me..