Zie een 0900 nummer en daar wordt ik als consument niet vrolijk van. Waarom geen 085 nummer lokaal tarief ?
Daarnaast je vermeld de kosten niet voor het 0900 nummer.
Hoe er ook rekening mee dat voor klanten die een bestelling gedaan hebben je op een gratis nummer bereikbaar moet zijn en het 0900 nummer dacht ik max 1 euro mag kosten.
Ik zelf haak meestal af bij bedrijven die met 0900 nummers werken, voel me dan al genaaid omdat ik moet betalen om te mogen bellen met een vraag.
Alternatief zet er een online chat functie op.
In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, exclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug.
U draagt zelf de kosten voor de retourzending.
Hier zit je fout de klant die iets retour stuur heeft ook recht op teruggave van de kosten voor het heenzenden. Daarnaast moet je de klant informeren wat de te verwachten kosten zijn als hij iets wil terugsturen. Doe je dat niet ben ook jij verantwoordelijk voor die kosten.
Er was al een opmerking maak de slider dezelfde breedte. Ik zou hem ook minder hoog maken. Hoe minder klanten moeten scrollen hoe sneller en overzichtelijker het werkt.
De site zelf voel voor mij vrij traag aan, laden gaat niet echt snel.
https://www.topwish.nl/home/134-horloge-wings.html
kan hier uit 3 kleuren kiezen maar die wijken nogal af van de foto.
Als ik op blauw druk wil ik een detailfoto van die kleur zien.
Druk ik op rood dan van rode horloge.
Blauw op het blauwe horloge.
je gebruikt nog .html dat kun je net zo goed weglaten, het heeft totaal geen waarde dat te gebruiken.
Site zelf voelt beetje kil, wit aan. Verander de kleur links en recht van je pagina eens in een hele lichte kleur of gebruik een lichte afbeelding. Maakt de site meteen iets warmer.
Bij checkout staat mobile telefoon, zou hier gewoon telefoon schrijven, klant kan dan zelf kiezen.
selecteren van box klant gegevens privvacy is totaal overbodig dit kan gewoon bij het accepteren van je voorwaarden staan.
Algemene voorwaarden staan bij punt 4 verzending.
Lijkt me logischer dat ze bij punt 5 betalen staan.
Als ik bankcontact mr cash kies bij optie 5 krijg ik meteen het veld betalen van je payment provider te zien zonder dat ik op bestelen gedrukt heb.
Je moet tegenwoordig verplicht een button hebben bestelen met betaalverplichting (EU eis) of dit staat bij het accepteren van je voorwaarden.
Ging na op mr cahs gedrukt te hebben en te moeten betalen terug en hup winkelwagen was leeg.
Ook hier dat loopt niet lekker en checkout werkt ook langzaam zoals de hele site.