Veel bezoekers, weinig kopers

1
Sinds een aantal maanden is onze webshop in (vlak)glas en glaszetbenodigdheden online.
We adverteren o.a. via Adwords, Marktplaats etc. en wat het aantal bezoekers betreft mogen we niet klagen (gem. 1500-2000 p/m)
Echter het aantal bestellingen dat er wordt gedaan is erg laag. Soms hebben we in een week bijna elke dag wel een bestelling, waarna het dan zomaar 2 a 3 weken stil ligt (wel bezoekers).
Zouden jullie eens willen kijken op http://www.glasjumbo.nl ? We zien erg uit naar de feedback, zowel positief als negatief/kritisch.

Re: Veel bezoekers, weinig kopers

2
Ik heb net even op jullie site gekeken.

Het eerste wat mij opvalt is dat er weinig tekst op de website aanwezig is ik zou hier wat aan proberen te veranderen.

Door het linkerrijtje bestsellers word je website erg lang waardoor je ook een heel groot wit vlak hebt ik zou proberen dat wat gelijk te trekken.

Leuk chatvenster wat vermeld dat je momenteel niet online bent daar zijn al meerdere topics over geweest volgens mij is dat geen plus punt voor je conversie.

Ik zou persoonlijk ook proberen je klanten iets meer het gevoel te geven dat ze bij een bedrijf aankomen vaak zijn die stockphotos van een receptioniste etc voor mij een reden om even door te zoeken naar een website waar ik het gevoel krijg dat ik bij een degelijk bedrijf kom.

Social media buttons zijn niet lekker uitgelijnd.

Weet je overigens wel of je al geïndexeerd bent ?
Wat betreft die vele bezoekers/weinig kopers zou je ook nog kunnen kijken of je wel gebruik maakt van uitsluitingszoekwoorden in adwords. Misschien trekken jullie veel "verkeerde" klanten aan.

Re: Veel bezoekers, weinig kopers

3
Ik denk dat je je winkelwagen eens moet controleren.
Wilde een stukje enkel glas van 6 mm dik hebben.
33,70 per m2
Een stukje nodig van 300 x 300 mm en de prijs komt dan op 2,51 euro. Benieuwd naar verzendkosten klik ik op de winkelwagen.
De prijs is nu opeens 94,61 euro voor dat stukje van 300x300 (Dat staat er ook netjes voor.)
Dacht wat als ik nu twee stukjes bestel.
De prijs werd toen 5778,15 euro.......
Wauw dat is te gek en weg is de klant.