Terug van weggeweest

1
Hallo Forumleden,

Graag zou ik wat feedback willen hebben over mijn website en dan vooral over de SEO kant daarvan. Mijn conversie is al goed maar de bezoekers blijven weg. Mede door het feit dat ik maar niet hoger kom in google (laatste half jaar)

Andere dingen die ik ook doe

- marktplaats admarkt
- beslist.nl
- facebook pagina
- op op verschillende website's staat mijn website vermeld (geen link-ruilen praktijken)

Hoop dat jullie mij kunnen helpen

Re: Terug van weggeweest

3
Ward, doel je erop wat er veranderd is na de eerste posting?

Maar er zijn wel verbeteringen mogelijk. Heb je de startersgids van Google zelf al erbij gepakt?

Tip: print deze gewoon eens uit. Met pen/potlood alle items&tips afstrepen die je heb opgepakt. Neem daar gewoon ruim de tijd voor. Bedenk wel dat zoekmachines steeds meer 'menselijk' kunnen zoeken en ervaren.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Terug van weggeweest

4
Als onderschriften uit staat zie je de website niet eens staan.
Dus als je over je website schrijft moet je nooit vergeten deze ook te noemen.
Niet alleen hier maar overal.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Terug van weggeweest

5
Neem nu het stukje speelgoed.
Er staat een leuk stukje tekst maar in die tekst komen de paar artikelen niet voor.
Noem wat soorten speelgoed op met voor en nadelen. (Nu staan er maar drie maar dat zou meer kunnen worden natuurlijk) Je verkoopt geen rubber bot, reden? Slecht voor de hond? noem dat dan.
Verzorging: ook weer een stukje tekst en dan de categorieën eronder. Noem die categorieën met een omschrijving in de tekst.
En nu het volgende, dan ga je naar shampoo en dan is er opeens geen tekst meer. Ook hier alles omschrijven. Eerst weer waarom shampoo en dan wat verschillen tussen de soorten.

Re: Terug van weggeweest

6
@ ward ik doelde er meer op dat ik een tijdje niet meer op dit forum was geweest (beetje onduidelijk misschien)


Waar vind ik die startersgids van google?

Die punten ga ik inderdaad ook nog aanpakken. Ik ben nog steeds mijn voorraad aan het uitbreiden (moet ook wel met 3 artikelen in een categorie) maar wilde teksten al zo maken dat deze niet allemaal aangepast hoeven te worden zodra er iets nieuws bij komt. '

Ik werd vanmorgen wakker en ik denk : 'shit de website staat er niet bij :S ' Bij deze dus : http://www.realperro.nl

Re: Terug van weggeweest

7
Cathelijne schreef:
Waar vind ik die startersgids van google?
Kom op zeg; zoek op startersgids Google en de 2e hit heb je 'em al.

EDIT
: excuus dat ik even zo kort door de bocht reageerde maar met alleen vragen en niet zelf initiëren gaat er echt niets gebeuren.
Je moet gretig zijn, willen scoren en beter zijn dan die anderen. Zelf ideeën initiëren, beperkingen oppakken en net zo lang aan werken dat het geen beperking meer is maar een werkende oplossing.

Nee is geen optie; gewoon doen!
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Terug van weggeweest

8
Bedankt Jan! :D Had me inderdaad nog niet echt de moeite genomen te googelen :| .. Sorryy

Ben al aan de slag gegaan met wat teksten aan te passen maar ga nu eerst die startersgids doornemen!