Aangeboden: webwinkel parfumerie t.e.a.b.

1
Te koop aangeboden:

Webwinkel gericht op de parfumerie branche.
Het is een OS-commerce webwinkel en ontwikkeld door een erkend bedrijf.

Helaas door tijdgebrek en keuze voor andere branche heb ik met deze winkel nooit actief de markt benaderd, waardoor er vrijwel geen klanten aan verbonden zitten.

Hosting is reeds betaald t/m oktober 2015 en bij overname krijgt u ook lijst van inkoopleveranciers.

Vraagprijs: T.E.A.B.

Bij vragen / link kunt u mij een P.B. sturen.

Mvg,
Mark

Re: Aangeboden: webwinkel parfumerie t.e.a.b.

2
Te koop aangeboden:

Rode personenauto.
Het is een Duits merk en dealer onderhouden.

Helaas door tijdgebrek en keuze voor een ander merk heb ik met deze auto nooit actief gereden, waardoor er vrijwel geen km op de teller staan.

Wegenbelasting is reeds betaald t/m oktober 2015 en bij overname krijgt u ook lijst van de onderhoudsgeschiedenis.

Vraagprijs: T.E.A.B.

Bij vragen / link kunt u mij een P.B. sturen.
Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie heeft! :wink:

Of is onderstaande in ook handig?
Merk + type + bouwjaar + km stand etc...
Webshop te koop aanbieden
Ook is het mogelijk hier een bestaande webshop te koop aan te bieden.
De volgende gegevens zien wij graag terug bij het te koop aanbieden van een webshop:
- indicatie verkoopprijs
- indicatie maandelijkse bezoekers
- welke branche
- indicatie omzet
- indicatie winst
- indicatie waarde voorraad
- oprichtingsdatum
- conversie percentages

3
@Mick; vreemde manier van feedback, heb simpelweg geen ervaring met het verkopen van een webwinkel. Maar zie wel in dat wat extra informatie welkom is.

Kleine toelichting:
Webwinkel is gemaakt voor extra bijverdienste tijdens de wintermaanden. Mijn huidige webwinkel(s) richten zich met name op de zomermarkt. Aangezien ik van mening ben dat parfum een goede business kan zijn tijdens de sint en kerstmaand, heb ik een webwinkel laten maken.

Nu enige tijd verder ontbreekt de feeling voor de parfum en staat de website dus op een laag pitje. Gevraagde info kan ik niet geven, webwinkel wordt niet actief gerund en wordt daarom verkocht.

Omzet is nihil, klanten zijn er bijna niet; lees 50.
Let wel; hier is de prijs ook naar.

Ik hoop dat jullie iets met mijn toelichting kunnen.

Mvg,
Mark

4
Ik vond het wel een mooi voorbeeld! :wink:

Maar ik mist nog steeds wat essentiële informatie:

Is het dropshopping of eigen voorraad?
Wat is de waarde van de eventuele voorraad?
Gemiddelde verkoop waarde?
Gaat het om parfums van enkele euro's of parfums richting de €100,-?
Indicatie verkoopprijs?

Iemand met een budget van een €500,- kijkt niet naar een shop van €50.000,- en visa versa
Meer informatie scheelt straks een hoop 'zinloos' mailverkeer en vergroot de kans op een succesvolle verkoop! 8)
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Het betreft alleen een webwinkel, voorraad is niet aanwezig.
Ik heb 3 inkooppartners waar parfum ingekocht kan worden, tegen een laag franco order bedrag waardoor grote voorraad niet nodig is. Dropship is hierbij naar mijn weten niet van toepassing.

Deze leveranciers bieden het gehele scala aan parfum aan, hierin ben je dus vrij welke assortiment je de klant wilt aanbieden. Mijn huidige assortiment bestaat uit de ca 100-150 bekende heren en dames geuren.

Indicatie verkoopprijs:
Denk aan een paar 100 euro, verdienen is geen issue, ik gun het een andere webwinkel ondernemer!

Link naar webwinkel: http://bit.ly/1yH2Jhc

Mvg,
Mark