Mijn naam is Jarno en ik heb deze zaterdag 2 gsm (Motorola Moto X 2de generatie (2014) - Wit/Bamboo & Motorola Moto X 2de generatie (2014) - Zwart) gekocht voor 13.30€ per stuk via bol.com. Maar nu wilt bol deze niet leveren. Er stond bij dat dit via een verkoper ging die Centralpoint.be hete. En de verkoper heeft mijn bestelling geannuleerd. Ze zeggen dat er een fout is gebeurt en ze excuseren zich. Maar ze willen deze producten niet leveren. Nu waarom ik deze topic maak is om te vragen of dat bol.com verplicht is om dit naar mij toe te verzenden? Want ik volg een avondcursus en nu hebben wij toevallig vorige week geleerd dat als je iets perrongelijk aanbied voor een te lage prijs dat deze mensen het dan ook voor die prijs moeten verkopen aan jou. (Want ze heeft er dan nog een voorbeeld bij gegeven gelijkaardig maar dan met een vakantiereis.)
Dit is een foto van de bestelling.

dit komt er op als ik met mijn cursor over het woord "Geannuleerd" ga.

Ik hoop dat ik rap een antwoord krijg.
Want ik zou dit rap willen afhandelen en hopelijk met mijn 2 gsm die ik heb besteld op zak.
Mvg Jarno