Zat nog even te kijken vooral omdat ik veel zelf wil doen en altijd kan leren van dingen die ik dan tegenkom.
Keek naar de link van hoe meet ik de borstomvang.
Waarom is die niet blauw. (Wat jij verwachtte)
Een css script overschrijft de standaard. Die is van de zoekbox en van facebook/google+/twitter enz functies. Die social media buttons zie ik niet eens bij je maar er staat wel veel code in daarvoor. Zonder die css is de link blauw.
De link (url) onder de tekst werkt trouwens niet.
Die wijst naar
http://www.realperro.nl/www.realperro.nl/opmeten
Het webwinkelkeur logo staat er tweemaal. Eenmaal onderin en links bovenin.
Die linksboven staat gedeeltelijk (1024 pixel scherm) door de rest van de tekst. Dit staat heel lelijk.
Testen ook de zoekfunctie. Zocht even op iets simpels als hondenvoer en kreeg er niet zoveel te zien. Je verkoopt veel meer hondenvoer als met de zoekopdracht gevonden wordt.
Daarbij stond ook hondenvoer van ruim 30 euro per kilo! Hoop dat ze niet teveel eten

Verderop als je het toch koopt blijkt het 30 euro per 10 kg te zijn en dat is nogal een verschil. (Kan wel een bounce opleveren! Toch nog on-topic)
Ook staat er voer van zo'n 30 euro per 10kg en 20 kg.
Ik zou dan een zak van 20kg kopen voor dat geld maar dan wordt het opeens duurder.
Het is natuurlijk zoveel per 10kg en ook verkrijgbaar in 20kg zakken.
Maar de zoekfunctie (zal je weinig aan kunnen doen) werkt bij biedmeer erg slecht en vind weinig. Het zoekt ook blijkbaar niet in jouw teksten want de niet werkende link van de borstomvang meten wordt opgevangen door de zoekfunctie en vind dan niets.