Mijn naam is Frances en ik ben 24 jaartjes oud.
Samen met mijn zoontje en mijn man woon ik in het prachtige friesland.
Mijn hobbies zijn eigenlijk met mijn zoontje spelen, bijkletsen met vriendinnen en geld verdienen. Dit heb ik in de afgelopen jaren door middel van gewone baantjes gedaan, maar ook door de trends te volgen zoals steigerhouten wandborden, krokante meubels en ga zo maar door. Door deze in te kopen tegen goede prijzen en ze vervolgens tegen nog mooiere prijzen (voor mij tenminste weer te verkopen). Verkopen is iets wat mij al vanaf 6 jarige leeftijd bezig houdt

Ja echt en geen grapje. Toen ik 6 was zat ik al op een kleedje bij de plaatselijke supermarkt om mijn oude speelgoed te verkopen zodat ik van het verdiende geld weer nieuw speelgoed kon kopen. Door de jaren heen ben ik dit eigenlijk alleen nog maar leuker gaan vinden.
Inmiddels heb ik nu een zoontje van 14 maanden en vind ik het belangrijker dan ooit om zoveel mogelijk thuis te zijn. Mijn tijd aan hem te besteden. Dat is de reden waarom ik http://www.luxerytoys.nl heb opgericht. Deze is nog volop in ontwikkeling, maar de bestellingen kunnen inmiddels binnen komen.
Ik hoop uiteindelijk een leuk zakcentje over te houden aan de onderneming, maar dat ik er een compleet maandsalaris mee ga ontvangen, die kans acht ik klein. Toch zou het leuk zijn als ik mijn part time werk (taxichauffeuse) op een gegeven moment uit zou kunnen zwaaien omdat die inkomsten dan wel uit de eigen onderneming binnen komen.
Ik ben heel benieuwd naar hoe jullie zijn en hoop hier een leuke tijd op het forum te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Frances