Dropship leverancier in goedkope telefoon accessoires

1
Goedemorgen,

Een webshop starten is redelijk makkelijk. Om het winstgevend te maken is al wat moeilijker.
Veel mensen beginnen uiteraard vanuit huis om iets bij te verdienen en willen geen eigen voorraad vanwege ruimte of geld gebrek.

Wil je of heb je een webshop in telefoons en/of accessoires en zoek je nog leuke en vooral betaalbare producten om het assortiment uit te breiden? Kijk dan eens op (link in signature)

Wij leveren ook onder dropshipping en dat zonder contracten en extra kosten zoals vele andere leveranciers wel doen. Wij vinden het onzin om de zakelijke klant meer te laten betalen omdat we alleen een ander adres op de doos moeten plakken.

Voordelen van dropshipping via ons:
- Goedkope producten (Goedkope producten lopen tegenwoordig nou eenmaal harder dan duurdere merken)
- Op verzoek kunnen wij in overleg voor jou webshop ook andere producten op voorraad nemen
- Veel producten op voorraad (vandaag besteld is de volgende dag bij de klant in huis)
- Je mag zelf de verkoopprijs bepalen waardoor je de marge nog kunt vergroten
- Simpel bestellen met kortingscode en bij verzendadres het adres van de klant invullen

Kijk eens rustig rond op onze site en mochten er vragen zijn dan horen we deze uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,
Team Goed-en-Koop.nl
Groothandel in goedkope en kleurrijke telefoon accessoires (http://www.goed-en-koop.nl)

Re: Dropship leverancier in goedkope telefoon accessoires

4
; ) schreef:Jammer dat jullie in oordoppen geen kwaliteitsspullen leveren zoals bijvoorbeeld Awei oordoppen die paar euro duurder zijn, anders was ik wel geïnteresseerd.

Hetzelfde voor bijv Xiaomi powerbanks etc. Het voordeel is dat mensen je dan op merk opzoeken...
Toevallig is Awei net onderweg en zullen wij inderdaad binnenkort ook een wat duurder segment gaan aanbieden. Wij zijn bewust begonnen met goedkope producten omdat hier gewoon enorm veel vraag naar is. We merkte helaas dat veel klanten eerder naar de prijs keken dan kwaliteit.

Maar om ook inderdaad de klanten te kunnen bedienen die wel kwaliteit willen hebben wij toevallig vorige week de keuze gemaakt om ook deze producten te gaan aanbieden.

De Xiaomi powerbanks zal ik ook even naar gaan kijken maar de Awei oordopjes zijn in iedergeval onderweg en zullen vanaf begin maart in onze shop te vinden zijn.
Groothandel in goedkope en kleurrijke telefoon accessoires (http://www.goed-en-koop.nl)
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Electronixs.nl schreef:Tja, moeilijk business. Moeilijk winst maken. Door dropshipping is de wist misschien wel helemaal weg.
Sta er persoonlijk altijd nog versteld van dat iemand een shop begint in telefoon spullen
Goedkope producten betekent inderdaad ook dat je er heel veel van moet verkopen om een leuke winst te maken. Alleen hebben wij wel gemerkt dat deze goedkope producten zeer in trek zijn. Kijk maar naar een Action. Veel klanten geven bij ons ook aan dat ze geen zin hadden om een drukke Action te bezoeken en daarom bij ons de producten hebben besteld.

Gezien de marge die wij aanbieden is de winst niet zomaar weg met dropshipping. Ik ken groothandels die maar 15% korting geven op de producten onder dropshipping en ook nog eens dropshipkosten rekenen. Ja dan blijft er inderdaad niet veel meer over. Maar wij geven een hogere korting en de wederverkoper mag zelf de verkoopprijzen bepalen. Sommige laders die wij aanbieden zijn bv €2,95 bij ons (zonder korting) en worden in andere shops aangeboden voor €4,95 dus hier zit al een verschil in. Incl de korting en het gratis verzenden wat wij doen kunnen de marges zo oplopen tot 150%. Dat lijkt me toch zeer netjes. Ja het zijn inderdaad goedkope producten maar als je een goedlopende webshop heb dan kan dit dus snel oplopen.

6
Goed-en-Koop schreef: Toevallig is Awei net onderweg en zullen wij inderdaad binnenkort ook een wat duurder segment gaan aanbieden. Wij zijn bewust begonnen met goedkope producten omdat hier gewoon enorm veel vraag naar is. We merkte helaas dat veel klanten eerder naar de prijs keken dan kwaliteit.

Maar om ook inderdaad de klanten te kunnen bedienen die wel kwaliteit willen hebben wij toevallig vorige week de keuze gemaakt om ook deze producten te gaan aanbieden.

De Xiaomi powerbanks zal ik ook even naar gaan kijken maar de Awei oordopjes zijn in iedergeval onderweg en zullen vanaf begin maart in onze shop te vinden zijn.
Kun je mij een pb sturen met meer informatie over Awei modellen? En dan bedoel ik de Modellen en informatie over prijzen en verzending. Ben nu overigens bezig met opstart van een oordoppen winkel en geïnteresseerd om awei evt via dropshipping aan te bieden naast de duurere merken die ik ga voeren.