[Leukvoornl.nl] Graag jullie mening over artikelpagina

1
Goedemiddag!

Mijn webwinkel (leukvoornl.nl) is al een tijdje online, sinds 2011 en draait ook goed, maar zoals jullie ongetwijfeld weten, blijf je altijd bezig met optimaliseren.

Mijn webwinkel is gemaakt op het Luondo platform. Helaas zijn er op dit moment (ze zijn er hard mee bezig) nog wat beperkingen zoals elk platform natuurlijk wel beperkingen heeft, maar heb het idee dat Luondo momenteel achter de feiten aanloopt. Met name met:
- Responsive website
- Mogelijkheden tot eenvoudiger checkout proces
- Integratie social sharing
- Meer mogelijkheden met betrekking tot acties zoals bijvoorbeeld gratis artikel bij aankoop van x aantal artikelen.
- Layout beperkingen
- dropdownmenu danwel megamenu niet mogelijk
- Remarketing tags

Daarover genoeg gezegd, heeft Luondo ook vele voordelen en is gewoon makkelijk in gebruik. Voor beginners kan ik dit platform ook alleen maar aanraden. En de zaken hierboven komen er uiteindelijk wel in...

Nu mijn vraag aan jullie:

Graag zou ik feedback ontvangen met betrekking tot twee artikelpagina's:

artikelpagina 1
artikelpagina 2

Welke zouden jullie adviseren?
Wat kan er beter?
Is het overzichtelijk?
Moet er een 'back' button in?
Is het beter om het assortiment overzicht te tonen of is het kruimelpad voldoende?
Zouden jullie facebook comments adviseren?
Hoe ervaren jullie de laadtijd?

Betreft artikelpagina 1: deze is opgebouwd in tabellen. Heb nu zo opgebouwd omdat ik met een margin-right:-400px moet werken om de beschrijving onder de foto te krijgen. Hoe noodzakelijk is het om dit over te zetten naar divs?

Tips/aanmerkingen/opmerkingen/kritiek: Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!

Re: [Leukvoornl.nl] Graag jullie mening over artikelpagina

2
Ik ben zelf ook een Luondo gebruiker maar geef ook toe dat ik owv de punten die je ook opnoemt, ik mijn eerste shop in prestashop gemaakt heb. Ik wil deze testen tov de luondo shop. Deze webwinkel is wel responsive en ik heb veel meer mogelijkheden.

Persoonlijk zou ik voor de eerste gaan. De tweede vind ik nogal rommelig.
De laadtijd is zeer snel bij mij. Zeker geen punt. Wat ik wel zou verwijderen is de link naar de fabrikant. Zo min mogelijk links plaatsen op de productpagina. De belangrijkste link is de winkelwagen.

Je kan vragen om een review maar dan zou ik de banner lager zetten zodat je pijl echt naar
de tab klantbeoordeling wijst. Nu dacht ik dat de banner een link was. Persoonlijk zou ik het helemaal weglaten.
en de klant na een weekje een mailtje sturen en vragen hoe de winkelervaring was. Je kan dan
verwijzen naar de reviewpagina (of via een externe partner). Eventueel kan je maandelijks iets
weggeven als beloning. Bij mij werkt dit wel. Dus ook weer onduidelijkheid op de produktpagina
weggenomen.
TDB