Webshop aquarium en vijver benodigdheden te koop.

1
Hallo allemaal

Hierbij zet ik mijn webshop te koop, omdat ik er geen tijd meer voor kan vinden om het tot een succes te kunnen brengen. Even een opsomming:

-webwinkel opgestart in 2011
-webwinkel word gehost door mijnwebwinkel.nl, dus wachtwoorden, account enz worden mee overgenomen.
-omzet tot nu toe €+/- 20.000 in 4 jaar
-tussen de 1000 en 1500 bezoekers per maand
-webwinkel voor het merendeel via dropshipping, maar de keuze tot volledige eigen voorraad aanleggen is er ook. Kleine voorraad is aanwezig en zou eventueel mee overgenomen kunnen worden.
-alle contacten van leveranciers en groothandels worden erbij overgenomen.
-gemiddelde orderwaarde is +/- €120
-winstmarge op meeste artikelen is 25-35%

De webshop is als hobby opgestart en heeft absoluut potentie ik heb er alleen de tijd niet meer voor om het tot een veel groter succes te brengen. Er zit zeker nog wel werk in, maar als je bereid bent om er met passie tijd in te steken word het zeker wat. Goede contacten met leveranciers opgebouwd dus je kunt een voorraad aanleggen (hoeft niet perse) en je kunt beginnen.

Vraagprijs is €700 incl BTW Bij vragen of als je aanvullende info wilt over de website of het websiteadres enz. , stuur me dan een PB of email. Webshop draait gewoon nog en blijft ook gewoon open. Zaken gaan gewoon door.

Mvg.