Te koop: make-up webshop

1
Make-up webshop, scoort goed in google (veel bekende zoekwoorden pagina 1)
Betrouwbare host, prestashop, inclusief alle logo's, afbeeldingen, productfoto's, contact leveranciers etc.

- indicatie verkoopprijs: €10.000 ex btw
- google adwords kosten: per maand rond 100 euro
- indicatie maandelijkse bezoekers: 5600
- welke branche: cosmetica/verzorging (trendy producten van bekende merken, nagellak, verzorging etc.)
- indicatie omzet: 1000 tot 1500 per maand (is in hoogtijdagen 3000 euro geweest)
- indicatie winst: 500 euro + per maand
- indicatie waarde voorraad: 4500 euro (verkoopwaarde rond 9 á 10.000 euro)
- oprichtingsdatum: oktober 2010
- conversie percentages: ongeveer 1.25

Reden verkoop: bezig met andere projecten en weinig input meer voor deze site, terwijl er nog veel potentie is. De shop is veel genoemd op blogs (veel links) en internet. Actieve social media kanalen met veel volgers (instagram: 900 - facebook: 1500 - twitter: 800)

Voor meer vragen graag reactie via PB. Graag alleen serieuze reacties.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Te koop: make-up webshop

5
Beste Poz,

Ik zie dat dit al een jaar geleden gepost is, wie weet geldt jouw aanbod niet meer maar het is te proberen. Ik ben huidtherapeut en heb zeker wat toe te voegen. Als het aanbod nog geldt mag je me contacten,

Groetjes