Regelmatig bezoek ik dit geweldige forum en wordt iedere keer wéér iets wijzer dankzij de kennis en ervaring, maar ook meningen van de leden van dit geweldige forum, daarvoor dus dank!!
Mijn naam is Lex en samen met mijn partner zijn we hard aan werk om onze webwinkel te realiseren. Ik wil nu nog niet te veel daarover vertellen maar denk in de richting van exclusieve fournituren........
Ik heb de nodige ervaring in de retail, maar dat is altijd vanuit fysieke winkels geweest. Inkoop, calculatie, marketing, verkoop ..... ik heb overal wel een beetje verstand van.
Een webwinkel is, ondanks de overeenkomsten toch wel heel iets anders, maar dat is alleen maar leuk en bied in mijn opinie meer kansen.
We zijn nu dus druk, druk, druk met het inrichten van de winkel, aan het inlezen en kennis opdoen en van alles aan het uitzoeken. Voor de winkel gebruiken we Biedmeer/CCV waar ik ondanks enige beperkingen, erg blij en tevreden over ben. Ideaal om bij gebrek aan kennis van programmeren, toch een webshop te kunnen starten. Het heeft alleen wel even geduurd voordat ik zo'n beetje alles doorhad

Wat ook nogal tegen valt is het maken van productfoto's ..... ondanks de lichttent, studiolampen en een knappe camera moet ik iedere foto nog flink bijwerken in Lightroom en Photoshop. Uiteindelijk gaat het toch om zo'n 400 producten waarvan gemiddeld 3 plaatjes worden geplaatst .... dusszzz.....
Ik merk dat ik in dit stadium tegen steeds meer vragen aanloop waarop ik het antwoord niet direct kan vinden en zou het fijn vinden om die op dit forum te kunnen stellen of van gedachten te wisselen.
Daarom dus dit voorstelrondje, lijkt mij wel zo netjes...
Groet,
Lex