Dag lieve mensen,
Ik ben benieuwd wat men van mijn site vindt. De website bevat artikelen, foto's, video's en nieuws over verschillende TV series (momenteel 30). Nog niet alle categorieën zijn gevuld met echte content. Qua functionaliteit is hij nu redelijk klaar, uiterlijk kan wat mij betreft nog wel een kleine opknap gebruiken.
De site kan wat traag laden, ook zijn bijvoorbeeld nog niet alle scripts ge-compressed.
URL: tv**hamster.com (sterretjes weghalen, url aub niet linken)
Bijzonder welkom:
- Kritiek op de fonts, kleuren etc
- Eventuele verschillen in browsers anders dan IE8, FF 3.6.13, Operah 10.63 of Chrome 8.0.5 (dus Netscape, Playstation 3 etc) note: het slider script word niet gestart in IE. Dit omdat IE het javascript niet goed aan kan, is dus geen bug![color]
- Eventuele opmerkingen van Linux of Mac of andere OS anders dan Vista/7 gebruikers
- Opmerkingen over functionaliteit
- Opmerkingen conversie optimalisatie
- Look & Feel
- Artwork mag bekritiseerd worden maar nog niet alles is af (per catagorie)
Opmerkingen over mijn schrijfstijl of eventuele inhoudelijke opmerkingen/aanvullingen mogen via de PB.
Alvast bedankt voor de feedback.
Re: Geen webshop
2Ziet er goed uit, maar wat is de bedoeling met deze website.
Wil je iets bekomen zoals http://www.tv.com/ ?
Nog iets als je bijvoorbeeld klikt op in the spotlight "gossip girl" dan zie je een grote rechthoekige foto en daaronder dezelfde foto maar dan als een kleine vierkante foto.
Daan krijg je een kleine foto vol met pixels en helemaal uitgetrokken
Ik zou daar gewoon een andere foto zetten
Omdat het een kleine foto is kan je best dan een foto nemen waar maar 1 persoon opstaat, zodat het nog duidelijk is wat erop staat.
Wil je iets bekomen zoals http://www.tv.com/ ?
Nog iets als je bijvoorbeeld klikt op in the spotlight "gossip girl" dan zie je een grote rechthoekige foto en daaronder dezelfde foto maar dan als een kleine vierkante foto.
Daan krijg je een kleine foto vol met pixels en helemaal uitgetrokken
Ik zou daar gewoon een andere foto zetten
Omdat het een kleine foto is kan je best dan een foto nemen waar maar 1 persoon opstaat, zodat het nog duidelijk is wat erop staat.
3Hey veke,
Dankje voor de feedback.
Wat er eigenlijk moet gebeuren met de 'in the spotlight' stukjes is het volgende:
Zodra je met je muis over één van de items hovert schuift hij uit en zie je een beschrijving en wordt het plaatje breder. IE gebruikers krijgen een alternatief zonder JS/actie omdat IE het betreffende JavaScript niet goed aan kan.
Ik ben bang dat jouw browser zowel de simpele IE versie als de uitgebreide JS versie probeert te laden, zou je mij specs (welke browser en versie, welke OS) en wellicht een screenshot kunnen sturen? Zou ik heel fijn vinden, kan ik het wellicht oplossen
Dankje voor de feedback.
Wat er eigenlijk moet gebeuren met de 'in the spotlight' stukjes is het volgende:
Zodra je met je muis over één van de items hovert schuift hij uit en zie je een beschrijving en wordt het plaatje breder. IE gebruikers krijgen een alternatief zonder JS/actie omdat IE het betreffende JavaScript niet goed aan kan.
Ik ben bang dat jouw browser zowel de simpele IE versie als de uitgebreide JS versie probeert te laden, zou je mij specs (welke browser en versie, welke OS) en wellicht een screenshot kunnen sturen? Zou ik heel fijn vinden, kan ik het wellicht oplossen

4Bij mij schuift het ook wel uit
Wat ik bedoelde was op de pagina waar je erna opkomt (als je klikt op de pagina die je uitschuift)
dan heb je een brede foto vanboven en daaronder dezelfde foto maar dan als vierkant icoontje.
En dat vierkant icoontje komt niet echt over
ik gebruik firefox Windows7
Wat ik bedoelde was op de pagina waar je erna opkomt (als je klikt op de pagina die je uitschuift)
dan heb je een brede foto vanboven en daaronder dezelfde foto maar dan als vierkant icoontje.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Even wat anders: Hoe kom je aan de afbeeldingen en teksten? Op veel van dat soort materiaal zit auteursrecht. Hoe ga je daarmee om?
Nu op mijn weblogs:
6Ah, dat is een categorie pagina. Het bovenste is een slider met artikelen, nieuws en overige categorie gerelateerde entries. Daar onder staan alleen artikelen nog eens op een rij. Jij hebt waarschijnlijk in een cat gekeken waar slechts 1 artikel staat, dan zie je idd 2 keer hetzelfde, dat is even tijdelijk zo.veke schreef:Bij mij schuift het ook wel uit
Iemand anders nog op of aanmerkingen?