Wegens te weinig tijd, bied ik hierbij mijn webshop aan.
De reden hiervoor is een nieuwe baan, en een ander bedrijf dat ontzettend hard groeit op dit moment.
Ik bied een mooie kabelwebshop aan met ruim 2200 producten.
Ruim de helft van deze producten is handmatig geschreven met gemiddeld 100 woorden.
Wij zijn een voorraadhoudende webshop, ongeveer 2/3e van de producten hebben wij zelf op voorraad.
Webshop is gebouwd met Prestashop.
Qua social media is alles prima in orde, wij hebben een facebook pagina met 5000 likes.
Gestart in 2013:
Omzet
2013: 50.000
2014: 40.000
2015 tot nu toe: 15.000
Daling van de omzet is vooral door een gebrek aan tijd.
De marge op de producten is erg goed, de meeste producten hebben een winstmarge van 200%.
Klantenbestand bestaat uit zo'n 9500 klanten.
wij hebben door de jaren heen zo'n 10.000 bestellingen ontvangen.
Indien u vragen of interesse heeft, dan ontvang ik graag een reactie via een PB.
m.v.g.
Jeroen
Re: Webshop aangeboden in branche: Kabels en telefoonaccesso
2Interessante shop, teruglopende omzet baart wel flinke zorgen.
Ook de reden , nieuwe baan EN hardgroeiend bedrijf is beetje vreemd.
Ook de reden , nieuwe baan EN hardgroeiend bedrijf is beetje vreemd.
Re: Webshop aangeboden in branche: Kabels en telefoonaccesso
3De webshop draai ik in mijn eentje, met enkel 1 orderpicker in parttime dienst.
Ik ben een jonge ondernemer, met een webshop en een bedrijf in een andere branche (evenementen).
Het andere bedrijf loopt ontzettend goed, waardoor er tijd ontbreekt voor de webshop.
Tevens heb ik in deze branche een zeer goed aanbod gekregen voor een zeer uitdagende baan in loondienst.
Ik ben deze uitdaging aangegaan, en zal mijn andere bedrijf meer op personeel laten draaien.
Ik hoop dat ik hiermee wat duidelijker ben geweest over de reden.
De reden van terugloop in omzet: te weinig tijd voor de marketing!
Onderdelen die bijvoorbeeld weer opgepakt kunnen worden:
- Nieuwsbrief
- Actief Facebook beheren
- Adwords en Facebook adverteren ( in 2015 weinig geadverteerd )
Ik ben een jonge ondernemer, met een webshop en een bedrijf in een andere branche (evenementen).
Het andere bedrijf loopt ontzettend goed, waardoor er tijd ontbreekt voor de webshop.
Tevens heb ik in deze branche een zeer goed aanbod gekregen voor een zeer uitdagende baan in loondienst.
Ik ben deze uitdaging aangegaan, en zal mijn andere bedrijf meer op personeel laten draaien.
Ik hoop dat ik hiermee wat duidelijker ben geweest over de reden.
De reden van terugloop in omzet: te weinig tijd voor de marketing!
Onderdelen die bijvoorbeeld weer opgepakt kunnen worden:
- Nieuwsbrief
- Actief Facebook beheren
- Adwords en Facebook adverteren ( in 2015 weinig geadverteerd )