Antimuggenbandje.nl – sterk webwinkel concept

1
Hi,

Hierbij verkoop ik het concept over Anti-muggen bandjes. Reden van verkoop is tijdgebrek. Omzet en bezoekers nauwelijks wat mee gedaan, zeker veel potentie wanneer er tijd en kennis in wordt gestoken.

Inbegrepen (waarde van +- 85 euro):
– antimuggenbandje.nl
– anti-muggenbandje.nl
- evt. voorraad van 20 bandjes t.w.v 20 euro
– leverancier
– licentie op webshop script van http://www.1productwebshop.com

Gaat weg tegen elk aannemelijk bod, wil er z.s.m. vanaf!

Contact per mail of WhatsApp: 0634420656

Met vriendelijke groeten,
David Hol

Re: Antimuggenbandje.nl – sterk webwinkel concept

3
henk-k schreef:Waarom altijd dat "tijdgebrek". Kom op zeg, toen je 3 weken geleden de domeinnaam registreerde had je zoveel meer tijd dan nu? Wees gewoon eerlijk.
Mijn excuses, maar ik vind dit een wat minder fijne reactie. Door privé omstandigheden kan ik dit niet verder doorzetten. Ik zou dit met mijn broer gaan doen aangezien hij is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en ik niet, omdat ik simpelweg nog te jong ben.

Ik heb aan privé verkoop gedaan en dat liep erg goed. Vandaar dat ik er bijna zeker van ben dat dit online ook een succes kan worden!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Antimuggenbandje.nl – sterk webwinkel concept

5
henk-k schreef:http://www.sitedeals.nl/website-te-koop ... -veel.html

Typische Sitedeals advertentie hoor, zo'n beetje alles wat daar te koop staat heeft "veel potentie", maar moet toch ivm tijdgebrek weg :lol:
Tijd teveel? Als je goed had gelezen kon je zien dat ik dat niet ben. ;)

Ookal heb je geen interesse, waarom zou je zoveel moeite doen om dit naar beneden te halen? Ik heb het gekocht en vervolgens is er iets naars gebeurd en wil ik het hier verkopen. So what?