Re: Iamand ervaring met social rebate?

2
Ja, ik doe het op onze website http://www.topvitamins.nl en wat andere sites die we hebben. We staan nu bijvoorbeeld in de finale voor de logistieke webshop van het jaar verkiezing en nu vraag ik bezoekers om ons te steunen met een Social Like. Dat werkt wel. Verder heb ik een campagne op website verlaters met een volle shopping cart. In ruil voor een Social Like geef ik ze dan extra korting zodra de cart wel converteert.

Re: Iamand ervaring met social rebate?

4
Ik gebruik aparte plugin's in Magento hiervoor, we geven kleine geldbedragen als korting voor een Like. Er wordt op zich wel gebruik van gemaakt maar ook niet zo dat het een wauw effect heeft.

We hebben ook functionaliteit voor Referrals. Mensen kunnen dan vrienden referren naar ons per Social, Email, Links etc en dan krijgen ze bonus als iemand zich aanmeldt, bestelling plaatst etc. Wordt ook wel gebruikt maar wel minder dan dat ding hierboven.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Iamand ervaring met social rebate?

5
rlend schreef:Ik gebruik aparte plugin's in Magento hiervoor, we geven kleine geldbedragen als korting voor een Like. Er wordt op zich wel gebruik van gemaakt maar ook niet zo dat het een wauw effect heeft.

We hebben ook functionaliteit voor Referrals. Mensen kunnen dan vrienden referren naar ons per Social, Email, Links etc en dan krijgen ze bonus als iemand zich aanmeldt, bestelling plaatst etc. Wordt ook wel gebruikt maar wel minder dan dat ding hierboven.
Welke plugins gebruik je daarvoor?
Brandbeveiligings webwinkel brandblusinstallaties, sprinklerinstallaties, co2 blussers, gasdetectiesystemen
De basketbal webshop van nederland