Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

theshopbuilders
theshopbuilders

lizz10

met welk programma maak je een banner?

09 augustus 2015

Sinds kort ben ik gestart met een eigen webshop. Hiervoor wil ik leren om zelf banners te maken. Ik weet ondertussen hoe je de juiste foto's hiervoor moet vinden, maar nu zou ik het ook graag zelf willen maken.
Dus dat je een achtergrond kiest, bijvoorbeeld gestreept. En dat je op de achtergrond je artikelen en je logo plaatst. Ik heb al diverse programma s geprobeerd, maar ik kom er niet wijs uit.
Wie wil mij hiermee verder helpen?

dborneman
Contacteer:

Re: met welk programma maak je een banner?

09 augustus 2015

Als je het goed wilt aanpakken dan heb je hiervoor Adobe Photoshop nodig. Dit is echter geen software waar je direct binnen een aantal dagen mee aan de slag kan.

lizz10

09 augustus 2015

Bestaat er dan een beginners programma? ;)

Dierenspeciaalzaak
Contacteer:

10 augustus 2015

Beginnersprogramma bestaat niet. Gratis erg krachtig alternatief wel. Namelijk GIMP. Voor zover mij bekend kan Photoshop niets, wat GIMP niet kan. Het werkt alleen allemaal even anders. Daarom is het als je in beiden geen ervaring hebt juist een goed plan om met GIMP te starten. Scheelt je een hoop kosten.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
Advertentie

Heb je hulp nodig bij het starten van een webwinkel? Bel dan Lightspeed op 020 - 820 23 91 . Ze kunnen een webwinkel leveren inclusief of exclusief een design.

Ward
Contacteer:

10 augustus 2015

Elektrobert
Contacteer:

10 augustus 2015

Via Google zijn er genoeg mogelijkheden te vinden om een gratis banner te maken, maar dan denk ik bij mijzelf dat het beter is om geen banner te hebben dan een zelfgemaakt prutsgeval (als je professioneel wilt overkomen).

Classical

10 augustus 2015

Wij gebruiken photofiltre 7. Niet extreem veel mogelijkheden maar hier kun je toch op een eenvoudige manier goede banners maken. Ook zou je het kunnen proberen met PowerPoint.

PaulG

10 augustus 2015

maar dan denk ik bij mijzelf dat het beter is om geen banner te hebben dan een zelfgemaakt prutsgeval
tja en iemand die net begint en Photoshop of GIMP gebruikt heeft meteen een mooie professionele banner? Dream on.
Advertentie

Heb je hulp nodig bij het starten van een webwinkel? Bel dan Lightspeed op 020 - 820 23 91 . Ze kunnen een webwinkel leveren inclusief of exclusief een design.

lizz10

10 augustus 2015

Ik wil het heel graag leren dus mijn vraag is of iemand mij zou willen helpen om stap voor stap (vanaf het downloadprogramma tot het einde) een banner te maken zoals deze?
http://www.trashmonkey.com.au/brands/Lindy-Bop.html" onclick="window.open(this.href);return false;
of deze:
http://www.endlessenvy.com/collections/dresses" onclick="window.open(this.href);return false;

PaulG

10 augustus 2015

Waarom hebben velen het over een banner terwijl ze een header bedoelen? De voorbeelden laten geen banner zien.

Ward
Contacteer:

11 augustus 2015

Waarom hebben velen het over een banner terwijl ze een header bedoelen?
Omdat het eigenlijk een masthead is? :wink:
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht