Feedback voor Webshop in onyx en marmer producten

1
Hallo mede forumgebruikers.

Wij (mijn vrouw en ik) zijn ongeveer 1 jaar geleden begonnen met de productie in Indonesië van onze producten die wij hier op de markt willen brengen en nu zijn wij officieel geopend via onze webshop. Wij hebben nog veel te leren en hebben al heel veel geleerd en zouden graag van de meer ervaren webshop/site houders feedback willen over wat wij zouden moeten/kunnen verbeteren.
Hopelijk kunnen wij in de toekomst met al het geleerde over dit onderwerp anderen weer helpen.

Ik zal om ook hier op het forum bij te dragen kijken of er mensen zijn die hulp nodig hebben bij het opzetten van een productie lijn in het buitenland , of import export problemen hebben aangezien ik daar al de nodige ervaringen mee had via werk en nu al helemaal omdat wij dit gehele traject hebben doorlopen.

Onze webshop is het begin. In de nabije toekomst hopen wij ook hier een showroom te openen en ons bedrijf F Talens IndoMarmer verder uit te breiden maar voor nu is onze Nr. 1 prioriteit om een goede webshop/site neer te zetten waarop mensen kunnen genieten van de pracht en praal die wij aanbieden.

Uw commentaar mag hard zijn als het maar oprecht is zodat wij er lering uit kunnen trekken en ons voordeel mee kunnen doen.

Web Url : http://bit.ly/1Ng2SDu

Met Vriendelijke Groet,
Frank En Sri Talens

Re: Feedback voor Webshop in onyx en marmer producten

3
Hi,

Mij vallen de volgende zaken op:

Positef:
- kleurgebruik
- keurmerk en plaatsing (alhoewel ik die onderaan in site niet mooi vind in wit)
- artikelen bij muisover direct te kopen

Wellicht voor verdere verbetering:
- onduidelijk letterype
- herkomst en achtergrond van producten niet te vinden op site
- teksten uitvullen bv. pagina verzenden en retouren

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

http://www.hosieryhouse.nl

Re: Feedback voor Webshop in onyx en marmer producten

4
Hallo en bedankt voor je feedback.

Het witte keurmerk daar ben ik ook niet zo dol op. ik heb er verscheidene geprobeerd maar ik denk dat ik hem zelf zal moeten aanpassen of weglaten de standaard van wwk zelf zijn eigenlijk geen van alle mooi op die plek.

Uitlijnen zelf niet aan gedacht maar ben er direct mee begonnen.
Onderhoud , herkomst en achtergrond inclusief foto's van productie word aan gewerkt .
Lettertype heb ik ook al een aantal geprobeerd en ben er zelf ook niet 100% tevreden over.

Nogmaals bedankt voor het uitlijnen want dat zier er echt een stuk beter uit.

Groetjes Frank,
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback voor Webshop in onyx en marmer producten

5
De eerste indruk is goed, rustig en duidelijk.

Het stukje tekst op je homepage, onder de link klik hier, is gecentreerd en komt niet goed naar voren. Misschien helpt een enkele enter hier, of wellicht kan je deze voordelen elders plaatsen en meer laten opvallen.

Je zou een foto kunnen plaatsen bij de over ons.

Je aanbiedingen pagina is leeg. Daarbij zou ik deze een meer prominente plaats geven op je site.

Wat ik me verder afvraag is op welke manier je de selectie van het assortiment hebt gemaakt die wordt weergegeven op de homepage. Is dit een representatief aanbod, of wil je aanbiedingen laten zien, of juist je nieuwe producten?

Verder zou ik je informatie over het maken van de producten benadrukken op de site. Bijvoorbeeld door het te brengen als een artikel. Misschien zou je zelfs een bezoekverslag kunnen toevoegen. Zelf zou ik eerder voor een titel kiezen als Hoe worden de kunstwerken gemaakt? in plaats van Alles over ...

Succes met je webwinkel. Het zijn erg bijzondere producten.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop