Hallo,
Dit is mijn eerste berichtje hier en meteen 1 met een voor mij moeilijke vraag.
Ik ben een ervaren computer gebruiker maar onervaren website/webwinkel bouwer.
Momenteel heb ik Joomla via filzilla op mijn domein geïnstalleerd. Dit domein heb ik tevens bij http://www.mijndomein.nl
Het in stellen van Joomla op de site gaat goed tot het moment dat hij vraagt om de ftp gegeven.
Hier wordt gevraagd :
gebruikers naam
wachtwoord
ftp rootpad
Ik vul gebruikers naam en wachtwoord netjes in en doe dan automatisch zoeken. Daarna krijg ik iedere keer een melding : Kan niet verbinden met ftp server.
Het zijn niet typ fouten in het wachtwoord of gebruikers naam.
Ik kan wel verder gaan met het instellen van Joomla en deze stap over slaan maar het zind me niet lekker om deze stap overslaan omdat ik geen idee heb wat het in houdt en wat eventueel de gevolgen zijn.
Wie o wie kan mij helpen ???
Of wat opheldering wat betreft het ftp verhaal is ook al een stap in de goeie richting.
Wat een lang verhaal niet :p
Groeten
Re: Joomla ftp probleem.
2Lekker overslaan, heb je waarschijnlijk niet nodig. Mocht je het later toch nodig hebben kun je het dan nog instellen via de backend van Joomla. FTP kun je altijd blijven gebruiken via bijv. FileZilla, dat staat helemaal los van Joomla.
In het vervolg kun je dit soort vragen beter op het Joomla forum stellen. Ook heeft Joomla een zeer uitgebreide documentatie
Succes!
In het vervolg kun je dit soort vragen beter op het Joomla forum stellen. Ook heeft Joomla een zeer uitgebreide documentatie
Succes!