Dropship webshop, €5000,- p/m

1
Te koop, een jonge webshop dat werkt op dropship basis.

Ik ga niet te veel informatie vrijgeven, dit is verkrijgbaar bij serieuse interesse met een aantoonbaar budget.

Korte informatie;

De webshop bestaat nu slechts een maand en heeft een omzet van +- € 5000 p/m met slechts enkele bezoekers per dag. De reden waarom de bezoekers/verkoop ratio zo hoog is, zijn de producten die aangeboden worden.

Het gaat om een jong / nieuw merk (bestaat 2 jaar). De leverancier verkoopt op dit moment een klein assortiment aan consumenten electronica maar is dit aan het vergroten. (dus de mogelijkheid om de shop uit te breiden is aanwezig).

Zoals in de titel staat vermeld werkt het via dropshipping. Dit houdt in dat er geen eigen voorraad aanwezig is maar alle bestellingen worden door gesluisd naar de leverancier en jij dus de verkoopprijs - inkoopprijs overhoudt.

* Vraagprijs : 8500 euro ex btw, Prijs is bespreekbaar, betalen in 2/3 termijnen is mogelijk.

Voor meer informatie kan er contact worden gezocht via telefoon ": 0223 74 60 10 of email : aron@xidesign.nl

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

4
Beste Aron,
je 1e bericht lijkt te mooi om waar te zijn. Maar als je één dag later al aangeeft dat de prijs hoger moet zijn vanwege "de groei", dan roept dat bij mij direct vragen op. Dan ga ik verder zoeken en kom al snel op http://www.tbforum.com/thread/133203.html waarna ik helemaal afhaak.

Ik denk dat je toch iets duidelijker moet zijn wat je nou wilt aanbieden want ik ben eerder bang om ergens in te trappen dan dat ik enthousiast ben. Succes met de verkoop.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

5
Zoals ik het hier bekijk is het even snel een shop opzetten, zelf een aantal bestellingen doen, dik geld er voor vragen en hopen dat er een gek betaald.

Sorry, een maand in het leven dikke omzet en toch willen verkopen klopt mijns inzien niet.
als ik dan voorgaande link ook nog eens zie .........
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

6
ik vind dat je op zijn minst de winstmarge moet vermelden. Omzet zegt natuurlijk niks.

Blijf het ook raar vinden dat iemand een dergelijke webshop meteen weer te koop zet dan. Lijkt toch een goudmijntje..

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

9
Erg vervelend dat je geen email krijgt als er een nieuw bericht is. Bij deze zal ik voor wat op heldering zorgen.

Het topic dat opgehaald wordt vanuit TBForum is een topic uit augustus 2009, dit is dus anderhalf jaar geleden, en dus niet relevant. Inmiddels heb ik niets meer met school te maken en heeft mijn bedrijf een grote groei beleefd.

De reden dat de webshop niet meer voor dit bedrag verkocht wordt is omdat ik weet als deze nog enkele maanden in mijn beheer blijft hij vele malen meer waard is dit mede doordat het aantal bestellingen per week omhoog blijven schieten. (Dit lijkt me een niet zo gekke reden)

Zelf een aantal bestellingen doen? Ik kan heel makkelijk bewijzen dat geen van de bestellingen door mijzelf of collega's zijn gedaan maar door echte consumenten. Bij serieuze interesse wordt dit ook voorgelegd.

Verder is dit ook zeker een goud mijntje, dit helemaal omdat de producten op kort termijn allemaal bij de leverancier goed op voorraad zijn. En elke webshop eigenaar of iemand met een beetje kennis weet dat Producten op voorraad veel beter verkopen als producten waar enkele dagen op gewacht moet worden.

Zoals ik ook in mijn begin post heb vermeld, mocht er echte interesse zijn kan er gebeld of gemaild worden, het sturen van 'bewijzen' bij serieuze interesse is totaal geen probleem.

Echter vind ik het jammer maar ook een klein beetje begrijpelijk dat er door 1 post direct zo wordt gereageerd terwijl dit een post uit Aug 2009 is.

Wat ik nog even wil toelichting is dat ik mijn bedrijf part-time wil gaan runnen en daarnaast een full-time job ergens ander.

Iedereen kan begrijpen dat er om die reden geen service meer geboden kan worden welke bij een echte webshop hoort. Ik zelf vind service naar de klant erg belangrijk.

Verder zijn wij bezig met een nieuw project waar ik naast een full-time baan mij mee bezig ga houden.

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

10
Beste Aron,
in mijn vorige reactie had ik uiteraard wel door dat dat artikel uit 2009 was. Maar de mist die daar omheen waart, zorgt er wat mij betreft helaas voor dat je de schijn tegen hebt. Zeker omdat je het een goudmijntje noemt die je weg doet.

Succes met de verkoop.

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

11
Ik begrijp je punt, en ook dat dat topic mogelijk rare gedachte kan opbrengen. Als het topic verwijderd kon worden was dit allang gebeurt.

Het is ook een goudmijn daar kan je niet omheen draaien. Winst marges zijn 30 tot 65 euro per verkocht product. En dat voor dropshipping.

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

12
XIDESIGN schreef:Het is ook een goudmijn daar kan je niet omheen draaien. Winst marges zijn 30 tot 65 euro per verkocht product. En dat voor dropshipping.
Dan nog een keer een herhaling van vorige verzoeken: noem de branche en de totale omzet. In de ene branche is het rekensommetje € 10 inkoop + € 30 marge = € 40 verkoop gebruikelijk, in de andere branche is het eerder € 80 inkoop + € 30 marge = € 120 verkoop.

Dit is niet de Dragons' Den, maar desalniettemin zijn vragen om enkele kerncijfers redelijk.

Wat een beetje dragon uiteraard wel zal vragen: waarom heb je nog een fulltime baan nodig en verkoop je de toko als het toch zo'n "goudmijn" is?
StoreCore.io

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

14
als het echt een goed verkopende goudmijn zou zijn zou ik dus eerst een paar jaar er gebruik van maken en pas verkopen als ik aan een andere uitdaging toe zou zijn.
als een winkel al enkele jaren bestaat zou dat mij ook beter overkomen.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

16
Het klinkt inderdaad een beetje te goed om waar te zijn. Met superomzetten zou ik toch zeker verder gaan met de webwinkel en niet inruilen voor een fulltimebaan.
Maar das ieder zijn keuze natuurlijk. Komt daardoor wel heel ongeloofwaardig over. (Sorry beetje offtopic)

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

17
Wij handelen al jaren websites op het internet, en bij dergelijke 'goudmijnen' als deze is het belangrijk om echte geintereseerde te onderscheiden van jagers. Daarom zal een echte geintereseerde wel contact opnemen, en jagers zijn gewoon nieuwsgierig.

Dit is de reden waarom er zo weinig informatie wordt gegeven, niet om geheimzinnig te doen, maar om de website te beschermen.

Dus nogmaals mocht er echte interesse zijn kan er simpelweg contact worden opgenomen. De webshop is goed voor een winst van +- 1000 euro met de omzet die wordt genoemd.

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

18
XIDESIGN schreef:Wij handelen al jaren in websites op het internet, en bij dergelijke 'goudmijnen' als deze is het belangrijk om echte geïnteresseerden te onderscheiden van jagers.
Ook de laatste geïnteresseerden zullen nu afhaken. Volgende maand zet je een vergelijkbare site met dezelfde dropship-leverancier op poten en zit de koper met een kat in de zak.

Ik kan best begrijpen dat een beginnend webdesigner, vers van school, vrolijk wordt van de bedragen die er omgaan in de detailhandel. Webwinkeliers, dus jouw klanten, rekenen anders. Een winst van € 1.000 per maand is geen 'goudmijn', want je kunt er niet van leven. Een brutomarge van 20% (€ 1.000 op € 5.000 omzet per maand) is evenmin de 'goudmijn' die je beweert te hebben aangeboord.

Handel in webwinkels is ergens ook handel en je zult het anders moeten aanpakken als je kopers wilt overtuigen. Wel eerlijk dat je zegt al jaren in dergelijke 'goudmijnen' te handelen, maar dat is helaas de enige parel die we zien schitteren in de modder.
StoreCore.io

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

19
De manier hoe jij vooroordeelt doet mij een klein beetje lachen. Dit omdat enkele opmerkingen die jij plaats totaal niets met de verkoop te maken hebben en je blijkbaar niets van mijn onderneming af weet.

Maar even kleine verduidelijking, In de afgelopen 7 jaar heb ik 100de websites verkocht met diverse verkoopprijzen hoog en laag in diverse branches, dus ik zou het waarderen als dergelijke uitingen c.q speculaties achterwegen worden gelaten want dan wordt het persoonlijk en dat is niet de bedoeling.

Dat er bij verkoop een contract kan worden afgesloten indien gewenst is dat geen probleem, uiteraard zal daar in worden vermeld dat er geen soort gelijke webshop door mij/ons wordt opgezet. Zoals normaal is.

Ik begrijp dat er veel vraagtekens zijn, maar daarom; mocht er interesse zijn neemt contact op.

En even over de winst marge, dit is voor consumenten electronica zeer hoog. De producten die aangeboden worden zijn vele van een redelijke nieuwe technologie en hebben een erg groot voordeel op de voorgangers.

Deze technologie zal alleen maar verbeteren en zullen er nieuwe modellen komen, verbeterde versies e.d.

Maar nogmaals ik wil er niet te veel over kwijt, bij vragen kan er contact worden opgenomen.
Ik ben hier niet om iets te verdedigen want dat is niet nodig, mensen die vaker websites/weshops kopen weten dat de bericht geving van mijn post niet raar is.

Verder krijg ik nog dagelijks email vanuit deze website dus dat is het probleem niet, zo zie je weer onderscheid tussen mensen die niet geïntereerd zijn en wie wel.

Een andere reden waarom dit een 'goudmijn' is, zijn de producten die aangeboden worden.

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

20
Van onderstaande gaan ook mijn nekharen overeind staan...

Je zegt:
XIDESIGN schreef:Maar even kleine verduidelijking, In de afgelopen 7 jaar heb ik 100de websites verkocht met diverse verkoopprijzen hoog en laag in diverse branches
En ook:
XIDESIGN schreef:Dat er bij verkoop een contract kan worden afgesloten indien gewenst is dat geen probleem, uiteraard zal daar in worden vermeld dat er geen soort gelijke webshop door mij/ons wordt opgezet. Zoals normaal is.
Nou is het al voor velen een kunst om een goede leverancier te vinden.
Nu is het voor velen die een goede hebben ook nog eens een kunst om goede marges te krijgen.

Op zich is beide geen probleem als je serieus bezig bent. MAAARRRRR dat enkele honderden keren?? Nee daar geloof ik dus weer niet in... En al zeker niet in de dropship hoek!

Je vind een contract 'normaal' om de shop te beschermen. Blijkbaar moet er wel om gevraagd worden (indien gewenst) dus is het geen 'normale' handelswijze voor jou. Je spreekt jezelf tegen.

Verder, in 1 maand een resultaat is geen resultaat, langdurig (jaar ofzo) stabiele of stijgende cijfers spreken ergens voor. Ik kan ook een maand lang 100 uur per week werken, als ik daarna een jaar vakantie heb. Maar om 10 jaar lang 100 uur per week te werken overleef ik wellicht niet.

Nee, oplichterij klinkt aannemelijker, ik beschuldig je er niet van, maar je gooit wel een bal in die hoek voor iemand om tegen aan te trappen...

Als je trouwens al zo succesvol was was er wellicht al wat meer media aandacht aan je besteed, want dan ben je toch al wel erg bijzonder lijkt mij... Heb je wel een website eigenlijk? Beetje portfolio mag je wel hebben dan...

Tja...

EDIT - Tja, eigen website... Niet dus, een plaatje met email erachter. Je KAN niet verwachten dat iemand je serieus neemt dat je een goudmijn website kan maken als je zelf nieteens een website hebt!! Treurig. Dat is als bier willen verkopen vanuit je schuur zonder bier.

EDIT 2 - Wat ik ook vreemd vind is dat je deze site ook hebt http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-170.html maar dat die niet door jou is gemaakt maar door http://www.mysticdesigns.nl/ Waar wringt die schoen voor de potentiële koper van jou shopje? Het wekt allemaal geen vertrouwen.

En zo bijzonder is jouw dronenshop ( http://www.droneshop.nl/ ) nu ook niet, toch, wat is daar zo bijzonder aan? Dat dat draait op een zelf ontwikkeld systeem.

Al met al, de serieuze ondernemer zal niet reageren op je foon of mail omdat de serieuze ondernemer eerst je achtergrond een beetje checkt.

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

21
Meesleepbeest schreef:Van onderstaande gaan ook mijn nekharen overeind staan...

Je zegt:
XIDESIGN schreef:Maar even kleine verduidelijking, In de afgelopen 7 jaar heb ik 100de websites verkocht met diverse verkoopprijzen hoog en laag in diverse branches
En ook:
XIDESIGN schreef:Dat er bij verkoop een contract kan worden afgesloten indien gewenst is dat geen probleem, uiteraard zal daar in worden vermeld dat er geen soort gelijke webshop door mij/ons wordt opgezet. Zoals normaal is.
Nou is het al voor velen een kunst om een goede leverancier te vinden.
Nu is het voor velen die een goede hebben ook nog eens een kunst om goede marges te krijgen.

Op zich is beide geen probleem als je serieus bezig bent. MAAARRRRR dat enkele honderden keren?? Nee daar geloof ik dus weer niet in... En al zeker niet in de dropship hoek!
Ik heb gezegt al 100de websites te hebben verkocht niet webshop. Dropship is inderdaad nieuw en werkt perfect, het is ook de kunst om leveranciers zo ver te krijgen te gaan dropshippen voor jouw tegen normale inkoopprijzen. En leveranciers vinden is niet echt moeilijk?

// edit : Leverancier vinden voor beginner zal inderdaad lastig zijn, maar door de relaties/partners die wij in de jaren hebben opgebouwd is dit vrij eenvoudig.
Meesleepbeest schreef: Je vind een contract 'normaal' om de shop te beschermen. Blijkbaar moet er wel om gevraagd worden (indien gewenst) dus is het geen 'normale' handelswijze voor jou. Je spreekt jezelf tegen.
Klopt, bij bedragen onder de € 1000 ,- gebeurt dit bij ons zo goed als nooit, maar indien de koper dit wilt is dat geen probleem? Ik zie geen tegenspraak?
Meesleepbeest schreef: Verder, in 1 maand een resultaat is geen resultaat, langdurig (jaar ofzo) stabiele of stijgende cijfers spreken ergens voor. Ik kan ook een maand lang 100 uur per week werken, als ik daarna een jaar vakantie heb. Maar om 10 jaar lang 100 uur per week te werken overleef ik wellicht niet.

Nee, oplichterij klinkt aannemelijker, ik beschuldig je er niet van, maar je gooit wel een bal in die hoek voor iemand om tegen aan te trappen...
We zitten inmiddels al bijna in de 3de maand, en de omzet blijft stijgen. Ik ga geen mensen oplichting, en als ik vertrouwen in iets heb (en ben niet de enige) dan ga ik dat ook proberen te verkopen. Lijkt me logisch?
Meesleepbeest schreef:
Als je trouwens al zo succesvol was was er wellicht al wat meer media aandacht aan je besteed, want dan ben je toch al wel erg bijzonder lijkt mij... Heb je wel een website eigenlijk? Beetje portfolio mag je wel hebben dan...

Tja...
Ik begrijp je punt, misschien iets te overdreven geweest met het woord 'goudmijn'.
Meesleepbeest schreef:
EDIT - Tja, eigen website... Niet dus, een plaatje met email erachter. Je KAN niet verwachten dat iemand je serieus neemt dat je een goudmijn website kan maken als je zelf nieteens een website hebt!! Treurig. Dat is als bier willen verkopen vanuit je schuur zonder bier.
Dit is onzin, ik doe 90% alleen maar zaken via diverse fora, msn en telefoonisch en wordt er zo goed als nooit gevraagd voor onze website of de reden waarom slechts ons logo hierop te vinden is.
Meesleepbeest schreef:
EDIT 2 - Wat ik ook vreemd vind is dat je deze site ook hebt http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-170.html maar dat die niet door jou is gemaakt maar door http://www.mysticdesigns.nl/ Waar wringt die schoen voor de potentiële koper van jou shopje? Het wekt allemaal geen vertrouwen.
360codes is door ons ontwikkeld, en verkocht aan een andere partij welke deze ook weer heeft verkocht. Maar hoe kom je er op dat mysticdesigns.nl deze heeft gemaakt?

// edit : Heb even gekeken, volgens mij snap jij het doel van die website niet helemaal? Het is een soort tweakers shop review met informatie over diverse webshops in de game branche.

360codes.nl heeft geen verband met budgetgaming op de shop survey na.

De website http://www.budgetgaming.nl is ontworpen voor mysticdesigns.nl
Meesleepbeest schreef:

En zo bijzonder is jouw dronenshop ( http://www.droneshop.nl/ ) nu ook niet, toch, wat is daar zo bijzonder aan? Dat dat draait op een zelf ontwikkeld systeem.
Een webshop welke maandelijks € 2500,- omzet zonder enige promotie vind ik toch wel redelijk 'bijzonder'.
Meesleepbeest schreef:

Al met al, de serieuze ondernemer zal niet reageren op je foon of mail omdat de serieuze ondernemer eerst je achtergrond een beetje checkt.
Ja en nee. Ik heb nog nooit klachten gehad dat onze website slecht aan afbeelding bevat.

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

22
Elk beetje zelf respecterend bedrijf heeft vandaag de dag gewoon een website. Alleen een website met een logo is gewoon een no-go, ongeacht wat je zelf zegt. Mensen willen bijvoorbeeld checken/kijken wie ze aan de telefoon hebben gehad...

Bovendien heb ik mijn webshop nu 2,5 jaar en de omzet stijgt ook nog steeds elke maand, 3 maanden omzet zegt niets over het daadwerkelijke potentieel (maar daar kunnen de meningen over verschillen).

Op basis van hetgeen ik hier heb gelezen zou, ik persoonlijk, geen contact met jou opnemen. Misschien andere mensen wel, maar zonder onderbouwende website, heb ik bij voorbaat al geen interesse ;)

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

23
frafra schreef:Elk beetje zelf respecterend bedrijf heeft vandaag de dag gewoon een website. Alleen een website met een logo is gewoon een no-go, ongeacht wat je zelf zegt.
Maar XIDESIGN is ook niet zomaar een bedrijf (kuch), maar een absolute toponderneming die al honderden websites heeft opgeleverd (braak).
XIDESIGN schreef:In de afgelopen 7 jaar heb ik 100de websites verkocht.
Aron de Haas bood zijn eenmanszaak XIDESIGN in augustus 2009 nog aan voor € 3.500. Hij had het namelijk te druk met school en de thuissituatie zat hem ook niet helemaal lekker. Onze jonge topondernemer herstelde zich gelukkig wonderbaarlijk. Hij heeft inmiddels een fulltime baan en vraagt slechts € 8.500 voor één van zijn honderden succesvolle websites.

Geweldig toch, hoe snel dat allemaal gaat op internet en hoe stinkend rijk je ermee wordt :wink:

Re: Dropship webshop, €5000,- p/m

24
Ik ga toch een beetje glimlachen van de reacties, dit omdat hieruit blijkt dat men niet verder kijkt dan hun neus lang is. Oke dit is normaal.

Ja ik ben het met je eens dat het misschien niet verstandig is om zelf geen eigen complete website online te hebben, echter heb ik dit nooit als negatief ervaren.

Dit gebeurt onder webdesigners trouwens heel veel :wink:

En ja, ik wou in 2009 inderdaad stoppen met mijn internet activiteiten door vervelende situaties, echter heb ik dit niet doorgezet en ben vrolijk verder gegaan met frisse moed. En dit heeft zijn vruchten afgeworpen.

Er zijn leuke ideen op de planning die dit jaar uitgevoerd gaan worden welke inderdaad leuk geld kunnen opleveren.

Verder ben ik gewoon overtuigd dat deze webshop een topper kan worden, en kan zorgen voor een maandelijks vast inkomen waar goed van te leven valt. Vandaar de manier van presenteren, echter zoals het aan de reacties te zien is wordt dat hier niet van harte genomen.

// p.s , nieuwe website is onderweg, kijk maar eens op naam/beta/ :)