Ik durf het nu wel aan nu ik de shop zover klaar heb.
http://www.kadowshop.nl is mijn nieuwste webwinkel die ik samen met De Amerikaanse Winkel run. Dat ik nu deze er ook bij naast doe is om niet alleen maar op die markt van de Amerikaanse producten wil storten, aangezien dat maar een kleine markt is. Met dit erbij hebben wij een groter publiek en ik zit nog te bedenken hoe ik die twee mooi kan laten samenwerken. Ook hier zijn tips over meer dan welkom.
Maar goed...De Kadowshop....nog niet helemaal klaar maar wel klaar om de mensen spullen te laten kopen. Nu ben ik benieuwd wat jullie er van vinden en wat er beter kan of wat mooi is.
Alles mag gezegd worden en ik ga er zo veel mogelijk mee doen.
Alvast bedankt!
Re: De Kadowshop
2Toch even een vraag... Waarom kaarten? Zeker met de grote spelers die het al redelijk goed voor elkaar hebben zoals Hallmark en Greetz.
Ik ben het er mee eens dat de gevestigde orde wel weer eens met wat leuks/nieuws/verfrissends mogen komen, maar om daar nu tegenin te gaan... Ik weet dat zo net nog niet.
Vooral de aanpasbaarheid van de kaarten scoort, voor mij en mijn familie en vrienden, bij de anderen en dat mis ik toch wel heel erg bij jou. Lettertype en kleur en de positie van de tekst etc.
Ik ben het er mee eens dat de gevestigde orde wel weer eens met wat leuks/nieuws/verfrissends mogen komen, maar om daar nu tegenin te gaan... Ik weet dat zo net nog niet.
Vooral de aanpasbaarheid van de kaarten scoort, voor mij en mijn familie en vrienden, bij de anderen en dat mis ik toch wel heel erg bij jou. Lettertype en kleur en de positie van de tekst etc.
3Tsja het is voor mij een begin en dan was dit voor mij het makkelijkste. Nu ga ik hiervan uit langzaam uitbreiden met veel meer verschillende producten
Ik weet dat het moeilijk is mwb de kaarten tegenover spelers als de Hallmark en Greetz, maar ik denk toch dat het een kans van slagen heeft als ik mij er 100% voor inzet en al het mogelijke ga doen om toch aan verkopen te komen. Ik moet bij op een andere manier bewijzen en ergens toch een verschil maken
En qua aanpasbaarheid van de kaarten...daar heb ik nog niet de mogelijkheid voor. Wat ik wel wil doen is zelf E-cards gaan maken. En daar is veel aan aan te passen. Hier ga ik komend weekend mee aan de slag om dat mooi te maken en misschien aan te kunnen bieden.
Ik weet dat het moeilijk is mwb de kaarten tegenover spelers als de Hallmark en Greetz, maar ik denk toch dat het een kans van slagen heeft als ik mij er 100% voor inzet en al het mogelijke ga doen om toch aan verkopen te komen. Ik moet bij op een andere manier bewijzen en ergens toch een verschil maken
En qua aanpasbaarheid van de kaarten...daar heb ik nog niet de mogelijkheid voor. Wat ik wel wil doen is zelf E-cards gaan maken. En daar is veel aan aan te passen. Hier ga ik komend weekend mee aan de slag om dat mooi te maken en misschien aan te kunnen bieden.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
4Hoi Peter, leuk om weer wat over jouw ontwikkeling als ondernemer te horen
Volgens mij is de doelgroep voor de Amerikaanse Winkel loei groot zonder dat je het zelf door hebt.
Fans van Amerikaanse sporten, backpackers die naar Amerika willen gaan of zijn geweest, fans van Amerikaanse TV series, country muziek liefhebbers. Noem maar op. Allen gefascineerd (danwel niet in mindere mate) door Amerika. Zij krijgen ook Amerikaanse reclames mee (via TV stream, vid caps, advertenties op websites) en zijn volgens mij allemaal potentieel doelgroep.
Ik wil je uiteraard niet onder druk zetten, moet jij lekker zelf weten. Als ik jou was zal ik toch eens goed kijken wat je hiermee kunt. Naast het optimalizeren voor juiste keywords (dat kan best lang duren, vergis je niet) zal ik actief promoten op fora en sites die doelgroep volk bevat. Maar wellicht zitten maar heel weinig mensen op zo een soort webshop te wachten, dat weet jij natuurlijk beter dan ik dus je moet maar kijken wat je er mee doet.
Over deze winkel (voorlopig): Als ik iets bestel en de informatie vergeet in te vullen (berichtje), hoe gaat dat in zijn werk? Ik krijg helaas geen waarschuwing hier over en ga direct naar betalen. Ik heb ook nergens een email in hoeven vullen, of gebruik jij die uit de betaalinformatie?
(excuses voor eventueel warrig bericht, heel erg moe nu. Morgen foutjes corrigeren mochten die aanwezig zijn )
Volgens mij is de doelgroep voor de Amerikaanse Winkel loei groot zonder dat je het zelf door hebt.
Fans van Amerikaanse sporten, backpackers die naar Amerika willen gaan of zijn geweest, fans van Amerikaanse TV series, country muziek liefhebbers. Noem maar op. Allen gefascineerd (danwel niet in mindere mate) door Amerika. Zij krijgen ook Amerikaanse reclames mee (via TV stream, vid caps, advertenties op websites) en zijn volgens mij allemaal potentieel doelgroep.
Ik wil je uiteraard niet onder druk zetten, moet jij lekker zelf weten. Als ik jou was zal ik toch eens goed kijken wat je hiermee kunt. Naast het optimalizeren voor juiste keywords (dat kan best lang duren, vergis je niet) zal ik actief promoten op fora en sites die doelgroep volk bevat. Maar wellicht zitten maar heel weinig mensen op zo een soort webshop te wachten, dat weet jij natuurlijk beter dan ik dus je moet maar kijken wat je er mee doet.
Over deze winkel (voorlopig): Als ik iets bestel en de informatie vergeet in te vullen (berichtje), hoe gaat dat in zijn werk? Ik krijg helaas geen waarschuwing hier over en ga direct naar betalen. Ik heb ook nergens een email in hoeven vullen, of gebruik jij die uit de betaalinformatie?
(excuses voor eventueel warrig bericht, heel erg moe nu. Morgen foutjes corrigeren mochten die aanwezig zijn )
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Over het eerste:hhh schreef:Hoi Peter, leuk om weer wat over jouw ontwikkeling als ondernemer te horen
Wij zijn hier uiteraard ook nog steeds druk mee bezig En dat gaat steeds beter. Laatste tijd veel bestellingen en onze site wordt dagelijks steeds vaker bezocht. We krijgen leuke mailtjes van klanten die eindelijk iets vinden bij ons op de site wat ze nergens anders hebben kunnen vinden. Men reageert goed op de vraag in de nieuwsbrief of ze met suggesties kunnen komen. We hebben alweer een hele lijst klaarliggen om te bestellen. Nu de financiële mogelijkheid nog Plannen we later deze maand
Over het tweede:
Mochten ze dat vergeten zijn sturen we nog een mailtje na of bellen we even. Maar ik denk niet dat het vaak gaat gebeuren. Maar ik ga ook eens kijken of ik het anders kan maken met de software
Thnx
6Ik vind de naam een beetje "onhandig".. Ik dacht dat het een kadoshop zou zijn. Ik zie de relevantie niet met wenskaarten, tenzij dit slechts een onderdeel van het geheel gaat worden.
Ik vind het assortiment vooralsnog niet zo groot. Neem een beetje aan dat dat nog uitgebreid wordt? En zo ja, zou ik voor wat meer subcategorieën gaan (sport/dieren/roken/drinken/auto's/ etc.)
Zat mezelf eigenlijk te bedenken of dit niet een erg "bewerkelijke" handel is voor wat het opbrengt.
Ik vind het assortiment vooralsnog niet zo groot. Neem een beetje aan dat dat nog uitgebreid wordt? En zo ja, zou ik voor wat meer subcategorieën gaan (sport/dieren/roken/drinken/auto's/ etc.)
Zat mezelf eigenlijk te bedenken of dit niet een erg "bewerkelijke" handel is voor wat het opbrengt.
7Wat offtopic maar het was ook mijn eerste gedachte ja. Het lijkt mij ook leuk juist Amerikaanse kadootjes te geven. Bijv. aan een collega of familielid die langdurig naar Amerika gaat, alvast twee weken voor zijn reis wat artikelen te geven. Kan hij vast wennen. Of iemand die niet mee gaat, zoals een partner, voor zijn verjaardag van die echt Amerikaanse dingen te geven. Of iemand die gewoon iets met Amerika heeft inderdaad. Voor 15-35 euro moeten leuke kadootjes te bedenken zijn voor zo'n grote markt.hhh schreef:Volgens mij is de doelgroep voor de Amerikaanse Winkel loei groot zonder dat je het zelf door hebt. Fans van Amerikaanse....
Nu op mijn weblogs:
8Het wordt idd nog allemaal uitgebreid. Dit is het begin. Ik wil graag een soort expo worden van het internet zeg maar.Verkoper schreef:Ik vind de naam een beetje "onhandig".. Ik dacht dat het een kadoshop zou zijn. Ik zie de relevantie niet met wenskaarten, tenzij dit slechts een onderdeel van het geheel gaat worden.
9Over dyslexie hebben we het eerder al eens gehad. Die w in kadowshop kan echt niet.
Verder verkoop je geen kado's. Je verkoopt eigenlijk een surrogaat: bij gebrek aan een echt kado dan maar een kaartje... Kun je inderdaad meer van maken, met echte cadeaus.
Verder verkoop je geen kado's. Je verkoopt eigenlijk een surrogaat: bij gebrek aan een echt kado dan maar een kaartje... Kun je inderdaad meer van maken, met echte cadeaus.
10Dat gaat echter allemaal komen
12Je gaat wel harde concurrentie hebben.
waarom niet gewoon je Amerikaanse webwinkel wat meer uitbreiden.
Dat zie ik meer zitten.
waarom niet gewoon je Amerikaanse webwinkel wat meer uitbreiden.
Dat zie ik meer zitten.
13Ik sluit mij bij Ward aan. Het schijnt overigens een hype te zijn om (moedwillig) woorden fout te spellen, om er vervolgens een naam van te maken. Hier nog een voorbeeld van Sjoez welke ik vanmorgen in een reclamespot op de radio hoorde.
Het kan volgens mij twee kanten op... óf je bent origineel en slaat de naam goed aan, of het ziet er een beetje knullig uit.. mijn mening is het laatste als ik naar jouw domeinnaam kijk.
Zelf heb ik ook ervaren dat de juiste naam zoeken lang niet zo makkelijk is en dat vaak al 10.000 mensen je zijn voorgegaan met het bedenken van originele, pakkende domeinnamen en/of bedrijfsnamen. Het is echter wél van essentieel belang de juiste te vinden... maar als je hem gevonden hebt en de klik er, dan volgt de rest vanzelf.
Het kan volgens mij twee kanten op... óf je bent origineel en slaat de naam goed aan, of het ziet er een beetje knullig uit.. mijn mening is het laatste als ik naar jouw domeinnaam kijk.
Zelf heb ik ook ervaren dat de juiste naam zoeken lang niet zo makkelijk is en dat vaak al 10.000 mensen je zijn voorgegaan met het bedenken van originele, pakkende domeinnamen en/of bedrijfsnamen. Het is echter wél van essentieel belang de juiste te vinden... maar als je hem gevonden hebt en de klik er, dan volgt de rest vanzelf.
Tijd voor een lekker taartje: http://www.chainandoliver.nl
Tijd om zelf een taartje maken: http://webshop.chainandoliver.nl
Tijd om zelf een taartje maken: http://webshop.chainandoliver.nl