Vandaag begonnen met mijn webshop hoor graag feedback, alles is welkom.
De website:
www.brownieboodschap.nl
Bestellen is toegestaan!

Dit straalt de site juist niet uit. De stijl is meer ingetogen, het kleurgebruik kan wel wat frisser, etc.Wij zijn een jong en ambitieus koppel
Bedankt voor de feedback!WebwinkelMeerwaarde schreef:Welkom op het forum.
Je hebt in ieder geval een lekker product gekozen.
Met betrekking tot de website zou ik wel wat aanpassingen maken.
Dit straalt de site juist niet uit. De stijl is meer ingetogen, het kleurgebruik kan wel wat frisser, etc.Wij zijn een jong en ambitieus koppel
Het lettertype is aan de kleine kant.
Foto's zou ik zeker in kleur doen. Ook mag het wat duidelijker wat je precies krijgt.
Benadruk je product nog wat meer:
Een tekst lezen mensen minder snel, maar bullets, of een vetgedrukte uiting, des te meer.
Veel succes met de webwinkel.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Is dit een algemene noot of een antwoord op 1 van de 2 vragen?WebwinkelMeerwaarde schreef:De vraag is natuurlijk: hoeveel mensen zoeken er op brownie boodschap? Dit is volgens mij niet iets wat voor mensen bekend is.
Met andere woorden, richt je meer op zoektermen van je doelgroep.
Met betrekking tot vraag 1:BrownieBoodschap schreef:Is dit een algemene noot of een antwoord op 1 van de 2 vragen?
Beste PaulG,PaulG schreef:Dat komt vanzelf wel goed als google weer langs is geweest.
Maar dat is dan ook een fout waar je nu van geleerd hebt en die anderen ook wel eens maken. Nooit, maar dan ook nooit vertellen op een algemene pagina dat je nog iets moet afmaken, dat er onderhoud is of dat er aan gewerkt wordt. Waarom zou je dat vertellen? Aan iedere website wordt gewerkt en als iets nog niet goed werkt kun je het altijd op die plek vertellen. Werkt de bestel knop niet, vertel het na het klikken op bestellen op een aparte pagina die een noindex heeft.
Maar dat je website offline was dat klopt dus niet. Als google het gezien heeft was hij niet offline!Ik had de website offline staan, dus niemand kon dat zien,
Ik had hem alleen af en toe even als test online gegooid!PaulG schreef:Het kan een paar weken duren maar kan ook over een uurtje geregeld zijn.
Maar dat je website offline was dat klopt dus niet. Als google het gezien heeft was hij niet offline!Ik had de website offline staan, dus niemand kon dat zien,
En als je een website (of pagina) echt niet online zet hoef je al helemaal niet over onderhoud te schrijven want dat schrijf je dan alleen voor jezelf![]()
De huidige kleurenfoto zal ook de FB profielfoto worden.WebwinkelMeerwaarde schreef:Ja, dat is veel beter dan welkom.
Ik zag dat je ook al kleurenfoto's hebt nu. Goed bezig met de aanpassingen.
Nu het lettertype nog wat groter en misschien een mooi logo. Voor jouw website zou een mooie header met een display vol met overheerlijke brownies ook perfect werken lijkt me.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen natuurlijk.i-mobile schreef:Vind het een rare url. Waarom niet 'zeg-het-met-een-chocolade-brownie' als url.
Mijn eerste twisted gedachte was iets anders bij een bruine boodschap, sorry.
Ik moest eerlijk zeggen dat ik voornamelijk aan deze man moest denken: https://www.youtube.com/watch?v=4IINVaKN7Ns . Helemaal nu jouw naam erbij staat i-mobile!i-mobile schreef:Vind het een rare url. Waarom niet 'zeg-het-met-een-chocolade-brownie' als url.
Mijn eerste twisted gedachte was iets anders bij een bruine boodschap, sorry.
Dat is fijn om te horen!WebwinkelMeerwaarde schreef:Wat een enorm verschil zeg!
De website is nu veel moderner en strakker. Goed bezig.
Wel leest het lettertype niet bijzonder prettig (wellicht te klein, of beter schreefloos?).