Goedenavond (medecollegas),
Sinds kort zijn mijn vriendin en ik onze eigen drogisterij begonnen. Nu zijn we enkele dagen online en aan het starten met onze online campagne.
Ik heb de afgelopen tijd veel meegelezen op dit forum en jullie meningen gezien.
Nu is mijn vraag aan jullie; Wat vinden jullie van de webwinkel? Er is altijd ruimte voor betering en daar ik de afgelopen weken intensief aan het bouwen ben geweest, zie ik het niet helemaal meer.
Graag zie ik jullie mening tegemoet.
De website is http://www.CosmeticaCare.nl
Re: Mijn webwinkel, jullie mening?
2Ik zit zelf totaal niet in deze branche en heb er ook geen behoefte aan, dus wellicht ben ik ook niet je doelgroep. Ik moet alleen zeggen dat ik het nogal chaotisch vind als je op de webshop komt. Er is veel tekst te zien, die bijvoorbeeld in de slider en header lastig te lezen is (klein lettertype). Verder is het logo naar mijn idee ook een beetje rommelig met verschillende groottes qua lettertype. Als je dan doorklikt naar bijvoorbeeld het submenu shampoo vind ik het al weer een stuk mooier ogen en ook overzichtelijker. Verder blijft je kopje 'Klantbeoordelingen' op dit moment leeg bij mij, ik zie niets. Ik heb er even heel snel naar gekeken allemaal dus wie weet heb je er wat aan, wie weet ook niet.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
Re: Mijn webwinkel, jullie mening?
3Hallo Flobbi,Flobbi schreef:Ik zit zelf totaal niet in deze branche en heb er ook geen behoefte aan, dus wellicht ben ik ook niet je doelgroep. Ik moet alleen zeggen dat ik het nogal chaotisch vind als je op de webshop komt. Er is veel tekst te zien, die bijvoorbeeld in de slider en header lastig te lezen is (klein lettertype). Verder is het logo naar mijn idee ook een beetje rommelig met verschillende groottes qua lettertype. Als je dan doorklikt naar bijvoorbeeld het submenu shampoo vind ik het al weer een stuk mooier ogen en ook overzichtelijker. Verder blijft je kopje 'Klantbeoordelingen' op dit moment leeg bij mij, ik zie niets. Ik heb er even heel snel naar gekeken allemaal dus wie weet heb je er wat aan, wie weet ook niet.
Bedankt voor je mening en review. De voorpagina zijn we inderdaad aan het optimaliseren, wij vinden deze, net als jou ook nog wat rommelig. De klantbeoordeling hebben we vandaag verwijderd daar wij nog maar enkele reviews hebben, wat niet betrouwbaar overkomt. De tekst (klantbeoordelingen) hebben wij over het hoofd gezien, ga ik meteen regelen bedankt daarvoor!
Zijn je verder nog dingen opgevallen?
Re: Mijn webwinkel, jullie mening?
4Ik heb net even een product toegevoegd aan het winkelmandje. Dan krijg je een pop-up met of je verder wilt winkelen of dat je wilt bestellen. Ik zelf vind dit vervelend. Verder vind ik de structuur van de website wel fijn met duidelijke onderverdeling van categorieën. Verder heb ik niet echt iets op te merken.Cosmeticacare schreef:Hallo Flobbi,Flobbi schreef:Ik zit zelf totaal niet in deze branche en heb er ook geen behoefte aan, dus wellicht ben ik ook niet je doelgroep. Ik moet alleen zeggen dat ik het nogal chaotisch vind als je op de webshop komt. Er is veel tekst te zien, die bijvoorbeeld in de slider en header lastig te lezen is (klein lettertype). Verder is het logo naar mijn idee ook een beetje rommelig met verschillende groottes qua lettertype. Als je dan doorklikt naar bijvoorbeeld het submenu shampoo vind ik het al weer een stuk mooier ogen en ook overzichtelijker. Verder blijft je kopje 'Klantbeoordelingen' op dit moment leeg bij mij, ik zie niets. Ik heb er even heel snel naar gekeken allemaal dus wie weet heb je er wat aan, wie weet ook niet.
Bedankt voor je mening en review. De voorpagina zijn we inderdaad aan het optimaliseren, wij vinden deze, net als jou ook nog wat rommelig. De klantbeoordeling hebben we vandaag verwijderd daar wij nog maar enkele reviews hebben, wat niet betrouwbaar overkomt. De tekst (klantbeoordelingen) hebben wij over het hoofd gezien, ga ik meteen regelen bedankt daarvoor!
Zijn je verder nog dingen opgevallen?
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: (CosmeticaCare.nl) Mijn webwinkel, jullie mening?
5Ik heb even gekeken, ik vind het een mooie webshop.
het is inderdaad wel een beetje druk maar bij dit soort webshops hoort dit een beetje.
Als ik het vergelijk met andere costemica webwinkels die ook goed draaien, dan zie ik veel overeenkomsten.
groetjes van nayo
het is inderdaad wel een beetje druk maar bij dit soort webshops hoort dit een beetje.
Als ik het vergelijk met andere costemica webwinkels die ook goed draaien, dan zie ik veel overeenkomsten.
groetjes van nayo
Re: (CosmeticaCare.nl) Mijn webwinkel, jullie mening?
6Hoi Nayo,Nayo schreef:Ik heb even gekeken, ik vind het een mooie webshop.
het is inderdaad wel een beetje druk maar bij dit soort webshops hoort dit een beetje.
Als ik het vergelijk met andere costemica webwinkels die ook goed draaien, dan zie ik veel overeenkomsten.
groetjes van nayo
http://ww
Ik zag inderdaad dat je bezig was, bedankt voor je mening! uiteraard zijn we nog niet klaar, we zijn nog volop producten aan het toevoegen.
Fijne avond!
Gr CosmeticaCare.nl