hallo medewinkeliers,
Ik was hier al eerder om feedback te krijgen op mijn pas geopende webwinkel
http://www.jilliebags.nl Ik heb daarna de hele winkel opnieuw ingericht en layout veranderd, dus graag opnieuw jullie mening.
mvrgr Carla.
Re: opnieuw feedback
2Je headerplaatje is veeeeel te groot.
Je hebt geen producten op de frontpage staan, ik denk dat het wel verstandig is om dat te doen.
Ik zie geen adresgegevens. Alleen dat je gevestigd bent in Dordrecht.

Je hebt geen producten op de frontpage staan, ik denk dat het wel verstandig is om dat te doen.
Ik zie geen adresgegevens. Alleen dat je gevestigd bent in Dordrecht.

Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: opnieuw feedback
3Even afgaande op je verzendkosten in je Algemene voorwaarden. Draag je BTW af over je verzendkosten?
Ik zou dat verhaal ook gewoon simpel maken. 5 euro bezorgkosten boven de 50 euro geen verzendkosten ofzo. Die hele berekening maakt niemand wat uit, wat onder de streep staat maakt uit.
Je hebt het ook over een leveringstermijn, maar verteld nergens wat deze dan (maximaal) is.
Ontbinden van de overeenkomst zover dat noodzakelijk is? Als u dat wenst lijkt mij.
U dient eventuele beschadigingen aan onze producten echter binnen 24 uur na ontvangst aan ons te melden. Hierna vervalt automatisch uw recht op retourneren.
De klant heeft een week de tijd om het product te beoordelen, dit is wettelijk zo geregeld, hier overtreed je de wet zelf.
Let op! U bent eenmalig zelf de verzendkosten verschuldigd! Wanneer de retour het gevolg is van een fout van JillieBags, neemt JillieBags de productkosten voor haar rekening.
Ook hier overtreed je de wet, als een klant iets retour stuurt zijn hoogstens de retourkosten voor de rekening van de klant, de verzendkosten zijn jouw risico.
U dient binnen 24 uur na ontvangst per E-mail kenbaar te maken welke artikelen u wilt omruilen
Zelfde verhaal, de klant heeft minimaal 7 dagen de tijd om zich te bedenken.
JillieBags is niet aansprakelijk voor verlies of schade ontstaan tijdens transport.
Leuk, maar ook hier overtreed je de wet weer. Je bent ten alle tijden aansprakelijk voor het product totdat je bewezen je taak tot aan de overdracht hebt volbracht. Hiervoor dien je minimaal aangetekend te verzenden om dit aan te kunnen tonen. Zelfs als je product dan nog beschadigd is mag de klant een nieuwe eisen, dit kan de klant ook pas opmerken als deze de verpakking openmaakt en het product ziet. Bedrijfsrisico...
Aan deze algemene Voorwaarden kunnen geen rechten worden ontleend.
Volgens mij wel, deze weet ik niet zeker.
Als je verkoopt zonder de klant op de hoogte te stellen van een deugdelijk retour adres en contactgegevens om een zending retour te kunnen sturen vervallen ook de 7 dagen zicht termijn en wordt deze naar 3 maanden verlengt ten gunste van jouw klant. Aan deze wettelijke voorwaarden kan de klant wel rechten ontlenen
Wel goed dat men akkoord moet gaan als je een verkoop hebt, maar op dit moment is dat dus een wassen neus helaas.
Header is inderdaad ERG groot, dat mag grofweg wel de helft minder.
ook ik mis een adres en een vast telefoonnummer. Ik zou dus niet bestellen vanwege dit gebrek.
Is er in de lijst met trendy tassen niet een onderscheiding te maken? Al je categorieën zijn erg kort en deze weer erg lang. PU en kunstleer apart misschien?
Gastenboek, direct weghalen. Vrienden berichtjes... tja...
Voorraad overzicht WEGHALEN!!! Overal maar 1 van op voorraad... Hobbyist idee, dat trekt geen klanten.
Ik zou dat verhaal ook gewoon simpel maken. 5 euro bezorgkosten boven de 50 euro geen verzendkosten ofzo. Die hele berekening maakt niemand wat uit, wat onder de streep staat maakt uit.
Je hebt het ook over een leveringstermijn, maar verteld nergens wat deze dan (maximaal) is.
Ontbinden van de overeenkomst zover dat noodzakelijk is? Als u dat wenst lijkt mij.
U dient eventuele beschadigingen aan onze producten echter binnen 24 uur na ontvangst aan ons te melden. Hierna vervalt automatisch uw recht op retourneren.
De klant heeft een week de tijd om het product te beoordelen, dit is wettelijk zo geregeld, hier overtreed je de wet zelf.
Let op! U bent eenmalig zelf de verzendkosten verschuldigd! Wanneer de retour het gevolg is van een fout van JillieBags, neemt JillieBags de productkosten voor haar rekening.
Ook hier overtreed je de wet, als een klant iets retour stuurt zijn hoogstens de retourkosten voor de rekening van de klant, de verzendkosten zijn jouw risico.
U dient binnen 24 uur na ontvangst per E-mail kenbaar te maken welke artikelen u wilt omruilen
Zelfde verhaal, de klant heeft minimaal 7 dagen de tijd om zich te bedenken.
JillieBags is niet aansprakelijk voor verlies of schade ontstaan tijdens transport.
Leuk, maar ook hier overtreed je de wet weer. Je bent ten alle tijden aansprakelijk voor het product totdat je bewezen je taak tot aan de overdracht hebt volbracht. Hiervoor dien je minimaal aangetekend te verzenden om dit aan te kunnen tonen. Zelfs als je product dan nog beschadigd is mag de klant een nieuwe eisen, dit kan de klant ook pas opmerken als deze de verpakking openmaakt en het product ziet. Bedrijfsrisico...
Aan deze algemene Voorwaarden kunnen geen rechten worden ontleend.
Volgens mij wel, deze weet ik niet zeker.
Als je verkoopt zonder de klant op de hoogte te stellen van een deugdelijk retour adres en contactgegevens om een zending retour te kunnen sturen vervallen ook de 7 dagen zicht termijn en wordt deze naar 3 maanden verlengt ten gunste van jouw klant. Aan deze wettelijke voorwaarden kan de klant wel rechten ontlenen

Wel goed dat men akkoord moet gaan als je een verkoop hebt, maar op dit moment is dat dus een wassen neus helaas.
Header is inderdaad ERG groot, dat mag grofweg wel de helft minder.
ook ik mis een adres en een vast telefoonnummer. Ik zou dus niet bestellen vanwege dit gebrek.
Is er in de lijst met trendy tassen niet een onderscheiding te maken? Al je categorieën zijn erg kort en deze weer erg lang. PU en kunstleer apart misschien?
Gastenboek, direct weghalen. Vrienden berichtjes... tja...
Voorraad overzicht WEGHALEN!!! Overal maar 1 van op voorraad... Hobbyist idee, dat trekt geen klanten.