Beste mensen,
Ik heb sinds korte tijd een nieuwe webwinkel in luxe ondergoed online,http://Directunderwear.nl. Zouden jullie mij kunnen helpen met nog meer verbeteringen en tips kunnen geven voor verdere verbetering?
Bij voorbaat dank.
Re: Feedback voor site gevraagd
2Ps. Weet trouwens niet waarom de laadtijd via deze link zo lang is, als je er direct naar toe gaat is hij een stuk sneller..
3Op de homepage heb je drie hoofdrubrieken; "special offer" is helder, maar wat is het verschil tussen "popular" en "bestseller"?
Verder vind ik het Engels iets te veel overheersen voor een Nederlandstalige webwinkel, onder andere in de keuzelijst "Size" en de knop "PROCEED TO SECURE CHECKOUT". In nevenschikkingen zoals "Materiaal: 93% Cotton, 7% Elastane" en "Availability: In voorraad" krijg je een onlogische mengelmoes.
Verder vind ik het Engels iets te veel overheersen voor een Nederlandstalige webwinkel, onder andere in de keuzelijst "Size" en de knop "PROCEED TO SECURE CHECKOUT". In nevenschikkingen zoals "Materiaal: 93% Cotton, 7% Elastane" en "Availability: In voorraad" krijg je een onlogische mengelmoes.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Vind het er best leuk uitzien en functionaliteit lijkt goed. Met welk programma heb je de webshop gemaakt?