Webshop/Webwinkel Tweedehands Kleding Te Koop/Ter Overname!

1
Roses of Fashion (www.rosesoffashion.nl), dé online webshop met tweedehands dameskleding is te koop!

Door tijdgebrek, kinderen en mijn andere bedrijf heb ik helaas de keuze moeten maken mijn webshop te verkopen. Ik zou graag willen dat mijn webshop wordt doorgezet zodat er veel vrouwen blij gemaakt kunnen worden met prachtige kleding. :)

Webshop bestaat sinds oktober 2010, heeft een goede naam, een goede positie en (vast) klantenbestand (nieuwsbrief) van 840 klanten. Jaaromzet van 2015 was €16.000.

Aanbod webshop: tweedehands kleding, sieraden, schoenen en accessoires. Allemaal must have items voor vrouwen. Voorraad +/- 700 kledingstukken. Werk met een inbreng systeem, geen inkoopkosten, mensen brengen kleding in, je biedt deze aan voor bepaalde periode en pakt een x% van de verkoopprijs. Na deze periode kunnen inbrengers kleding terug ontvangen of je schenkt deze aan goed doel (zelf te bepalen). 

CMS van MijnWebwinkel, responsive design, gebruiksvriendelijk, goede marketing en SEO.

Webshop mag weg voor scherpe prijs, neem contact met mij op en we komen er er echt wel uit.
Een nieuwe kans voor tweedehands.