Kledingwebshop online

1
Hoi allemaal,

Een tijdje geleden heb ik veel informatie van dit forum gekregen toen ik bezig was met het opstarten van mijn webshop. Ik ben inmiddels een paar maanden verder en gisteren heb ik mijn webshop gelanceert. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie nog tips hebben.
Groetjes Elise
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Kledingwebshop online

5
De website komt erg casual over. Misschien iets te casual.

Het kleurgebruik (van de teksten) zorgt ervoor dat niet alle teksten goed leesbaar zijn door te weinig contrast. Dit geldt ook voor het inschrijven op de nieuwsbrief.

Bedrijfsgegevens
1
DE HIPSTE DAMESKLEDING EN MODEACCESSOIRES
 0657933186
info@hipmetelise.nl
Dit lijkt me niet helemaal compleet en waarom staat er 1?

De pagina's betalen en klantenservice zijn nog niet af/ leeg.

Veel van je productpagina's zijn niet gevuld.


Verder valt er nog wel wat winst te behalen om de betrouwbaarheid voor bezoekers te vergroten en het optimaliseren van je webpagina's, zoals bijvoorbeeld je Over ons pagina. Mocht je hier meer info over willen, dan verneem ik het graag.


Met andere woorden, het begin is er, maar er is zeker nog wat werk aan de winkel...




In ieder geval veel succes.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Kledingwebshop online

7
Buiten dat wat er hierboven geschreven staat, en er zal meer mis zijn, even wat complimenten. 
Voor een beginner met een webwinkel vind ik dat je met een mooie website start. Komt goed op mij over en zie wat je wilt verkopen. Het logo bovenin vind ik mooi, de slider pakkend. Shop the look. Leuk.
Er zijn zeker verbeter punten, dus werk er aan, maar ik wil het toch even bij het compliment laten.

Re: Kledingwebshop online

8
Algemene voorwaarden lijken te zijn gekopieerd. De opmaak is niet consistent. 
De betaalmethodepagina is leeg, die zou ik weghalen of vullen. 

Daarnaast oogt de website betrouwbaar door de eigen foto's, maar kanttekening is dat het allemaal wat onprofessioneel oogt. 
De slider is niet 100% scherp, dat maakt het allemaal nogal rommelig.