Feedback Wijnwebwinkel

1
Hallo,

sinds enkele maanden is mijn wijnwebwinkel live. Sinds het live gaan veel aandacht besteed aan het verwijderen van kleine foutjes aangegeven voor vrienden, familie en bekenden en aan SEO.

Ik ben nu erg benieuwd hoe bezoekers die wat meer op afstand staan tegen de site aankijken. Daarom het verzoek om feedback.

De site is http://www.wijnen-uit-de-elzas.nl

Re: Feedback Wijnwebwinkel

3
Ziet er goed uit.

Heb wel een puntje van "kritiek", ik zie bij sommige beschrijvingen staan drinken bij
dit kun je in in mijn ogen weglaten. Het staat niet bij elke omschrijving en het leest niet prettig.

Wat ikzelf als advies had gekregen en ook heb toegepast is het kunnen bestellen zonder account. Er zijn mensen bij die willen zich niet registreren en alleen maar even snel wat wijn bestellen.

* Vereiste informatie
Hier staat een * bij bedrijfsnaam, wil je niet aan particulieren verkopen?

Dit is wat ik vluchtig zag.

4
Je menustructuur klopt niet helemaal, verkopen is je eerste prioriteitneem ik aan?

Ik vind dat onderstaande beter past, dan je huidige.
(Snel)Zoeken
Kies uw wijn
Ontmoet onze producten
Lees het laatste nieuws
Informatie

Verder is mij niet duidelijk of je nu een shop of een groothandel bent. Ben je beide dan moet je de prijzen exclusief en inclusief BTW vermelden, dat is wettelijk verplicht. Maar het lijkt mij niet handig een startpagina link te geven naar je concurrenten.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Hallo,

dank voor de eerste feedback:
- het * bij bedrijfsnaam is al verwijderd
- het inbouwen van purchase without account vraagt iets meer tijd
- volgorde van het linkermenu is aangepast
- Wijnen uit de Elzas is importeur en levert aan consumenten en handel. Prijzen op de site zijn consumenten prijzen. Voor handel gelden andere prijzen. Dit heb ik opgenomen in de algemene voorwaarden.

6
Echter communiceer je verder helemaal niet over dit punt. Of maakt het verder niet uit of er nog zakelijke klanten bij komen? Je kan in je info menu een extra stukje opnemen bijvoorbeeld 'B2B' of 'Bedrijven'.

7
Ik ben een absolute noob op het gebied van wijnen. Ik drink ze zelf niet. Ik kan me wel voorstellen dat ik ze zou kopen voor bv. mijn moeder. Ik weet dat ze gek is op rode wijn. Maar in jouw menu kan ik verder niks vinden. Zei ik al dat ik een noob ben? :| Misschien iets om over na te denken hoe dat op te lossen?

En 'nieuwe producten' en 'aanbiedingen' zou ik hoger zetten in het menu.
http://aagjedoeken.wordpress.com/

8
Wijnliefhebbers kopen wijn zelden per fles. Dat gaat vaak per paar (een om te proeven en een om te bewaren) en per doos van 6 of per kist van 12. Je laat omzet liggen doordat met de bestelknop standaard maar 1 fles wordt toegevoegd aan het winkelwagentje. Hier zou ik een menuutje toevoegen met enkele standaardveelvouden: 1, 2, 3, 6, 12, 24, 36. Dat sluit ook beter aan bij de standaardverpakkingen voor flessen.
StoreCore.io