T-Shirt bedrukken. Kleine aantallen

1
Hallo,

Een paar vrienden en ik willen graag een klein bedrijfje oprichten die kleding verkoopt. Ik ben opzoek naar een leverancier waar ik kleding kan laten drukken (en inkopen). Het gaat hier om kleine aantallen (10/20) omdat we niet al te groot willen beginnen.

Iemand een tip?

Met vriendelijke groet,

Petri

Re: T-Shirt bedrukken. Kleine aantallen

3
petri-vukan schreef:Hallo,

Een paar vrienden en ik willen graag een klein bedrijfje oprichten die kleding verkoopt. Ik ben opzoek naar een leverancier waar ik kleding kan laten drukken (en inkopen). Het gaat hier om kleine aantallen (10/20) omdat we niet al te groot willen beginnen.

Iemand een tip?

Met vriendelijke groet,

Petri
Ik raad aan om te beginnen met een drukker die gebruik maakt van flexfolie in combinatie met een hitte pers. Dit is goedkoop, zelfs in kleine oplages. Zodra er veel vraag naar jullie kleding is kan je beter over gaan naar zeefdrukken.

Groet,

Jesse Huisman
PolyWolves
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!