Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jakob
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 oktober 2016

Allsafe opslag en postbus

14 oktober 2016

Heeft iemand ervaring met Allsafe?

Bij Allsafe zou het mogelijk zijn om een postbus te huren waar zowel post als pakketten afgeleverd kunnen worden. Dit lijkt mij ideaal omdat overdag niemand thuis is om pakketten van leveranciers in ontvangst te nemen.
Deze postbus zou je kunnen combineren met een opslagruimte zodat je thuis geen voorraad hebt.

Iemand ervaring?
 
Jakob
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 oktober 2016

Re: Allsafe opslag en postbus

16 oktober 2016

Niemand?
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: Allsafe opslag en postbus

16 oktober 2016

Zelf zit ik bij Eurobox. Pakketten nemen zij aan (eerste 20 gratis) daarna 1 euro ps. 

Allsafe hanteerde volgens mij wat hogere prijzen, maar het idee zal wel hetzelfde zijn. Als je specifieke vragen hebt kan je die altijd stellen, kan nu wel een heel verhaal gaan ophangen ;-)
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Allsafe opslag en postbus

16 oktober 2016

Ik zit ook bij Eurobox (noordwijk). Bij mij het het pakketten aannemen van pakketten niet niet aangeboden.

Ik heb wel eens een pallet gelost bij All Safe rotterdam. Zij namen het dan in ontvangst. Shurgard doen dat ook. Meestal zet de leverancier de code van hek op de doos en is er een cijfercode bij de box. Dit is misschien wel wat minder veilig. But shurgard vind ik het persoonlijk bij de meeste filialen een wat gedateerde uitstraling hebben om het maar netjes te zeggen.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: Allsafe opslag en postbus

16 oktober 2016

Bij Eurobox Hoofddorp hebben ze een sleutel van m'n opslag, dan zetten ze het eind van de dag erin (en je ontvangt mailtje met aantal ontvangen pakketten). Bij elke vestiging is het mogelijk :-)
 
De Boekengraaf
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 januari 2012

Re: Allsafe opslag en postbus

18 oktober 2016

Bij Extrabox in Nijmegen - Wijchen is het eveneens mogelijk pakketten te laten bezorgen als je daar een box huurt.