Seoshop/lighspeed abbo 50% korting!!

1
Wegens een nieuwe baan ben ik helaas genoodzaakt met mijn reeds gestarte webshop te stoppen.
Dit houd in dat ik een Lightspeed advanced abbonement (5000 artikelen) tm Augustus 2017 beschikbaar heb voor iemand die een webshop wil beginnen of iemand waarvan het abbonement bijna afloopt.

Als tegenprestatie wil ik degene die mijn abbonement over wil nemen tegemoetkomen met €25,- euro per maand (dit kan niet via lightspeed geregeld worden maar zal ik prive over maken) tot aan het eind van mijn contract (augustus 2017) dit betekent dat je voordeel op kan lopen tot 225 euro!


Indien u geïnteresseerd bent en het deze week nog afgewerkt kunt hebben wil ik u nog eens extra €75,- euro tegemoetkomen, dit komt op een totaal van €300,-!

Vragen? stuur een prive bericht, ik antwoord vrijwel direct.

Met vriendelijke groet,

Re: Seoshop/lighspeed abbo 50% korting!!

3
Uiteraard heb ik hierover contact gehad met lightspeed, indien ik iemand heb gevonden die mijn contract over wil nemen wordt mijn contract ontbonden en wordt er een nieuw contract met diegene aangegaan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Seoshop/lighspeed abbo 50% korting!!

5
Abbonement is nog steeds te koop!

Indien iemand mijn abbonement over wil nemen ben ik bereid maandelijks €50,- per maand tot het einde van mijn contract te betalen, dit betekent dat u een advanced abbonement heeft voor slechts 39 euro per maand!