Beste mensen,
Binnenkort wordt mijn nieuwe webshop gebouwd waarmee ik ook de internationale markt zal betreden. Wil dan dus ook goede en ruime betalingsmogelijkheden bieden. Graag wil ik beschikken over de volgende betaalmogelijkheden: Fasterpay, Giropay, Directebanking, Mister Cash/Bancontact-Banksys en Ideal. Is er een PSP die al deze opties in 1 pakket aanbiedt? Volgens mij zijn er vrij weinig PSP's die een complete pakket aanbieden waarin Fasterpay is opgenomen. Belangerijk is dat bezoekers zich niet nog eens bij de PSP hoeven aan te melden, dus het Complete pakket van Multisafepay valt af, bovendien biedt dit pakket geen Fasterpay. Het connect pakket van Multisafepay heeft als voordeel dat registreren niet nodig is maar is aan de wat dure kant en bovendien wederom geen Fasterpay. Welke PSP's bieden alle bovengenoemde betaalmogelijkheden in 1 pakket? Belangerijk is dat er niet maanelijks betaald hoeft te worden en dat klanten zich niet hoeven te registreren. Indien Fasterpay niet aangeboden wordt in een pakket is het dan ook 'los' verkrijgbaar? Laten we het ook even anders stellen. Ik wil perse de volgende betaalmogelijkheden in mijn webwinkel: Fasterpay, Giropay, Directebanking, Mister Cash/Bancontact-Banksys en Ideal. Als vereiste stel ik dat klanten zich niet bij de PSP hoeven te registreren en dat er niet maandelijks betaald hoeft te worden. Welke mogelijkheden zijn er dan qua PSP's? Ook graag advies over wat er dan 'los' aangeschaft zou moeten worden en wat de nadelen daarvan zijn.
Alvast hartelijk dank
Re: Beste keuze PSP internationale markt
2Probeer het eens met de PSPcheck van Internetkassa.nu. Deze wizard kan aan de hand van je situatie en wensen PSP's aanbevelen. Wel wordt er uitdrukkelijk voor gewaarschuwd dat FasterPay beperkt wordt ondersteund.
Die vereiste moet je maar laten varen. Bij de meeste PSP's moet je een maandabonnement afsluiten.Products for All schreef:Als vereiste stel ik [...] dat er niet maandelijks betaald hoeft te worden.
3Aleereerst... aan de rechterkant van het toetsenbord daar zit een iets grotere knop waar enter op staat... gebruik die af en toe...
Daarna ben ik bang dat Fasterpay de bottleneck is in het verhaal.
iDEAL, MrCash, DirectEBanking etc. dat krijg je bij veel PSPs ook zonder abonnement (bijvoorbeeld cartgate.com). Succes en als je een PSP vind die alles bied laat het ons weten.
iDEAL, MrCash, DirectEBanking etc. dat krijg je bij veel PSPs ook zonder abonnement (bijvoorbeeld cartgate.com). Succes en als je een PSP vind die alles bied laat het ons weten.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
4Ik heb dit allemaal de afgelopen dagen grondig onderzocht en ik kan je vertellen dat er wel degelijk een aantal PSP's zijn die hun diensten aanbieden zonder een maandabonnement.Ward schreef:Die vereiste moet je maar laten varen. Bij de meeste PSP's moet je een maandabonnement afsluiten.
Ben nog niet zolang op deze forum dus moet nog het 1 en het andere uitzoeken van hoe het allemaal werkt. Ik had niet in de gaten dat ik alles achter elkaar plakte.eentje schreef:Aleereerst... aan de rechterkant van het toetsenbord daar zit een iets grotere knop waar enter op staat... gebruik die af en toe...
Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest om het allemaal uit te zoeken en kan mededelen dat ik een PSP heb gevonden die het allemaal aanbied, namelijk pay.nl.
Cartgate biedt geen Fasterpay en Giropay en
Icepay biedt geen Fasterpay en Mr cash.
Verder bieden zij beiden wel iDEAL en DirectEBanking.
En beiden bieden eveneens hun diensten aan zonder dat er daarvoor een maandabonnement afgesloten hoeft te worden.
Mijn volgende vraag is nu, heeft iemand ervaring met pay.nl? Of hebben jullie eerder van hen gehoord? Ik heb namelijk pas voor het eerst van hen gehoord in mijn zoektocht naar een PSP met een uitgebreid pakket, een aantal dagen geleden dus.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Ik zei ook niet "alle" maar "de meeste". Als je een weekomzet vanaf enkele duizenden euro's draait, wil je de betalingen niet onderbrengen bij een kleine speler in Verweggistan die eens in de twee weken uitbetaalt.Products for All schreef:Ik heb dit allemaal de afgelopen dagen grondig onderzocht en ik kan je vertellen dat er wel degelijk een aantal PSP's zijn die hun diensten aanbieden zonder een maandabonnement.Ward schreef:Die vereiste moet je maar laten varen. Bij de meeste PSP's moet je een maandabonnement afsluiten.
Een PSP moet minstens even betrouwbaar zijn als je eigen bank. Als je eigen bank in IJsland failliet gaat, is dat alleen jouw probleem. Een PSP handelt echter betalingen en persoonsgegevens van klanten af. Daaraan mag je hoge kwaliteitseisen stellen. Voor een dubbeltje kun je niet op de eerste rang zitten.
Niet geheel toevallig heb ik de afgelopen dagen hetzelfde rondje langs de velden gemaakt. Als je betalingen uit geheel West-Europa inclusief de UK wilt accepteren, zit je toch al gauw vast aan een of ander abonnement. Dat kan ook een bundel zijn met een bepaald aantal transacties, maar dat is een vestzak/broekzak-constructie die uitdraait op bijna hetzelfde kostenplaatje als een abonnement.