Webwinkel ter overname aangeboden

1
Bij deze zet ik de enige webshop in ons netwerk met eigen voorraad te koop.

Het gaat om : http://tinyurl.com/68bh85p (graag geen echte url maken).

Deze webshop bestaat nu enkele maanden, alleen wordt geen aandacht aan besteed. Dit omdat ik het te druk heb met andere projecten.

Deze webshop wilt graag een nieuwe eigenaar! Er zit zeker potentie in.

Layout
Zoals je kunt zien is de layout volledig uniek en de rechten zullen bij de verkoop ook worden overgedragen.

Logo
Het logo is geheel uniek ontworpen in Illustrator, dus super handig voor druk werk.

Flyers
Ooit heb ik 5000 flyers laten drukken en hier 4500 van laten verspreiden. Deze zijn bij ons in de buurt verspreid. Er zijn nog zon 50 flyers over welke ik bij de bestellingen inpak aangezien er een kortingscode van 5% op staat.

Uiteraard wordt het drukklare pdf bestand en bron bestanden ook meegeleverd.

Het webshop systeem
Het webshop systeem is uit eigen ontwikkeling en is op dit moment redelijk uniek aangezien dit een speciale versie is waarvan er maar 1 online is. Bij de verkoop krijgt u een licentie van dit webshop systeem.

Betaal provider
Wij hebben als betaalprovider voor MultiSafePay gekozen, dit omdat zij een compleet pakket aan betaal methodes aanbieden en dagelijkse uitbetaling hebben.

Producten
Op dit moment staan er 42 producten op de website, waarvan er 37/38 op voorraad zijn (van alles bijna 4/5 stuks).

Er zit tussen de 4000 en 5000 euro aan voorraad bij, welke ik persoonlijk kom afleveren met een busje als de buy now wordt bereikt.

Leveranciers
Er zijn denk ik zon 6 leveranciers meegeleverd, waarvan er 2 in china zitten, 1 in frankrijk en 3 in nederland.

Het leukste is dat 1 leverancier ook aan dropshipping doet, en heeft ongeveer zon 20.000 producten in hun assortiment. Uitbreiden is dus geen probleem.

Cijfers
De eerste bestelling is geplaatst op 02-11-2010, vanaf die tijd tot op heden is er +- €6000,- euro omgezet.

De gemiddelde winstmarge van de producten die nu op de website staan is 30%

Er komen dagelijks zon 10/30 bezoekers op de website aangezien er helemaal geen promotie wordt gemaakt.

Op het begin is er iets aan promotie gedaan via Marktplaats en Adwords toen lagen de bezoekers op +- 100 per dag.

Deze maand zijn er 422 bezoekers op de website geweest waarvan 52% uit google.

Plan van aanpak
Ik heb een compleet plan van aanpak geschreven in augustus 2009 voor het starten van de webshop. Deze bevat ongeveer 30 pagina's en wordt ook meegeleverd.

Wat krijg ik nu precies?
Een hele waslijst!
- Alle .PSD / .AI / .PDF / .INDESIGn bron bestanden.
- Licentie op het webshop systeem.
- Complete voorraad met verkoop waarde van 4000/5000 euro
- Aantal flyers + ontwerp flyers
- Inkoop adressen in zowel china / frankrijk en nederland (6 stuks)
- Plan van aanpak
- Uiteraard ook de benodigde support bij overname.
- Adwords / MP advertentie opmaak.

Wat moet het kosten?
Bieden vanaf €6000,-
Opbieden met €50,-
Buy now : €9000,-

Hoe kom ik contact?
Heel simpel via telefoonnummer 0223 74 60 10 of Email : aron@xidesign.nl

Re: Webwinkel ter overname aangeboden

2
XIDESIGN schreef:Bij deze zet ik de enige webshop in ons netwerk met eigen voorraad te koop.
En deze is ineens niet meer van jou met dezelfde producten ook nog:
http://www.droneshop.nl/

Toegegeven, als het echt jouw eigen website software is, dan is het indrukwekkend, de site ziet er goed uit maar webshops verkopen met dezelfde producten lijkt me niet het beste plan.
Bied bijvoorbeeld je programmeer diensten aan en maak geen 100 webshops met dezelfde producten om die te proberen te verkopen. Ik koop jouw webshop en heb direct 99 concurrenten, waaronder jij.

Re: Webwinkel ter overname aangeboden

3
In het andere topic schreef je: "Dat er bij verkoop een contract kan worden afgesloten indien gewenst is dat geen probleem, uiteraard zal daar in worden vermeld dat er geen soort gelijke webshop door mij/ons wordt opgezet. Zoals normaal is."

Zoals normaal is maar waar jij je dus zelf niet aan hoeft te houden, omdat die andere shop nog niet verkocht is misschien (jouw telefoonnummer etc staat anders nog wel op de dronenshop). Je maakt dus duidelijk meerdere shops met hetzelfde artikel.

Re: Webwinkel ter overname aangeboden

4
Dit draadje gaat dicht. Is nu spijkers op laag water zoeken. Ja er worden ook drones verkocht op deze website maar nog veel meer... droneshop verkoopt alleen drones.

Veel geïnteresseerden naam contact op via email, pb of telefoon met TS.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.