Ik heb inmiddels een aantal leveranciers van diensten die me verplichten om een buffer/tegoed te hebben waaruit automatisch de afgenomen diensten worden betaald en waar losse facturen dan verstuurd worden. Hoe moet ik dit in mijn boekhouding (software) verwerken?
Ik heb wel leveranciers die een soort van borg willen hebben en dat is geen probleem en weet ik ook te boeken maar dit met een buffer waaruit facturen betaald worden en als die te laag wordt weer opgewaardeerd dient te worden niet.
Ik zou denken dat er voor al die leveranciers een apart grootboek aangemaakt moet worden? Als dit het geval is welke functies hoort die dan te krijgen?
Ecommerce Nieuws
- 11-09 Extra regels Amazon veroorzaakt onrust bij verkopers
- 10-09 Europese magazijnruimte groeit snel dankzij Chinese platforms
- 09-09 Aantal Nederlandse Temu-gebruikers groeit niet meer
- 05-09 Europa wil nieuwe regels om Chinese platforms onder controle te houden
- 29-08 Herbruikbare verpakkingen nog ver van standaard in ecommerce
Webshops te koop
Te Koop: Kleding-en schoenenwebshop NL/BE met dropshipping te koop
Dames- en herenkleding webshop. Dropship met aangepaste verpakking. Klantenservice en e-mail uitbesteed. 2-3 uur beheer. Internationale expansie voorbereid.
Statistieken
1 bericht
1 bericht
Plaats reactie