Met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop) kun je gemakkelijk online ondernemen. Alle dagelijkse kosten regel je vanuit je backoffice. Er is een compleet voorraad-, order- en retourensysteem en de mogelijkheid om pakbonnen en facturen te printen. Je kunt alle geplaatste orders, betaalde of nog te betalen orders tonen, evenals orders die nog geleverd moeten worden. Bekijk de uitgebreide datarapporten om betere strategische (inkoop)keuzes te kunnen maken. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.
Met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop) kun je gemakkelijk online ondernemen. Alle dagelijkse kosten regel je vanuit je backoffice. Er is een compleet voorraad-, order- en retourensysteem en de mogelijkheid om pakbonnen en facturen te printen. Je kunt alle geplaatste orders, betaalde of nog te betalen orders tonen, evenals orders die nog geleverd moeten worden. Bekijk de uitgebreide datarapporten om betere strategische (inkoop)keuzes te kunnen maken. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.
Dat moet je ook gewoon doen. Als je dat niet zou kunnen was een webwinkel echt veel minder leuk. Als je voor en tijdens je vakantie duidelijk op je website zet dat je met vakantie bent en wanneer je weer artikelen verstuurt, is het geen probleem om twee weken het verzenden te pauzeren.ik droom van een paar daagjes naar de zon.
Een vakantie kost je als ondernemer inderdaad driedubbel geld (vakantie - gemis aan omzet - extra maatregelen), maar als je buiten vakanties ook dubbel zo hard werkt, verdien je het mogelijk terug. Als je goed communiceert is het alleen een geld kwestie. Kun je het geld missen? Dan moet je gewoon lekker op vakantie gaan. Het leven moet wel leuk blijven.Eigenlijk geen problemen gehad. Het kost je wel wat omzet, maar levert in ieder geval geen ontevreden klanten op als je duidelijk bent.
Misschien moet je het wat dikker aanzetten: "vanwege de vakantie van onze productspecialist kunnen wij technische vragen niet beantwoorden". Of zoiets. Je hebt immers ook standaardvragen die je werknemer wel kan beantwoorden: hebben jullie ... nog op voorraad, wanneer heb ik ... in huis, enzovoort.Nu is mijn plan, om iets op de websites te zetten als: Wegens vakanantie zijn wij niet telefonisch bereikbaar! Bestellingen worden wel verzonden, gelieve uw vragen per e-mail te stellen.
Of is dit raar cq amateuristisch?
In dat geval zou je ook goed een FAQ (Frequently Asked Questions) in kunnen zetten.Misschien moet je het wat dikker aanzetten: "vanwege de vakantie van onze productspecialist kunnen wij technische vragen niet beantwoorden". Of zoiets. Je hebt immers ook standaardvragen die je werknemer wel kan beantwoorden: hebben jullie ... nog op voorraad, wanneer heb ik ... in huis, enzovoort.Nu is mijn plan, om iets op de websites te zetten als: Wegens vakanantie zijn wij niet telefonisch bereikbaar! Bestellingen worden wel verzonden, gelieve uw vragen per e-mail te stellen.
Of is dit raar cq amateuristisch?