Wij zijn een groep studenten, en hebben voor een project een webwinkel geopend.
http://www.teabox.nl
Wij zouden graag jullie advies krijgen voor onze webshop, aangezien wij totaal geen ervaring hebben.
Met vriendelijke groet,
Werner van den Bergh
Re: Webshop theedozen
2Leuke website.
Ik zie alleen nu nog maar 6 theedozen. Ik neem aan dat jullie dit nog gaan uitbreiden?
Waarom staat onder categorie stap 1..stap 2 stap 3
Ik zou er bijv van maken:
Theedozen
Theesoorten
Cadeau geven
Wellicht ook handig om afmetingen van de theedozen te vermelden. Sommige mensen zijn namelijk op zoek naar een theedoos met bepaalde maat.
Tot zover even mijn feedback. Ik heb dat je er iets aan hebt.
Ik zie alleen nu nog maar 6 theedozen. Ik neem aan dat jullie dit nog gaan uitbreiden?
Waarom staat onder categorie stap 1..stap 2 stap 3
Ik zou er bijv van maken:
Theedozen
Theesoorten
Cadeau geven
Wellicht ook handig om afmetingen van de theedozen te vermelden. Sommige mensen zijn namelijk op zoek naar een theedoos met bepaalde maat.
Tot zover even mijn feedback. Ik heb dat je er iets aan hebt.
Re: Webshop theedozen
3Van het "wij zijn een groep studenten" zou ik vooral geen propositie maken. Studenten zijn op een gegeven moment afgestudeerd en gaan dan iets anders doen. Het is een erg zwak verkoopargument. Einde afstudeerproject, einde webwinkel, einde exercitie.
Re: [teabox.nl]Webshop theedozen
4Theedoos donker is met recht donker. De foto is een drama.
http://www.teabox.nl/webshop/stap-1---k ... onker.html
Verder:
Kijk daar nog eens naar of herschrijf de tekst, zodat het geen onduidelijkheid oplevert.
http://www.teabox.nl/over-ons.html
Is recentelijk een officieel woord? Volgens mij moet het 'recent' zijn.
Wij blijven uitbreiden heeft een spatie teveel gekregen.
http://www.teabox.nl/contact.html
Waarom niet direct met sterretjes aangeven welke velden verplicht zijn? Ik wilde alleen een tekst invoeren en toen kreeg ik dus allemaal pop-upjes. Over elkaar heen ook nog. Niet zo handig.
http://www.teabox.nl/voorwaarden.html
Verzendingen binnen Nederland berekenen wij €6,50 per bestelling. Zin klopt niet.
Retourzendingen
Gedurende 7 werkdagen na ontvangst van het bestelde product heeft de klant het recht de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden en het product voor zijn rekening en risico aan Teabox.nl te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien het product niet beschadigd is.
In geval van ontbinding van de overeenkomst zal de klant worden gecrediteerd voor de koopprijs inclusief de (eventuele) verzendkosten. Reeds gedane betalingen zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending door Teabox.nl aan de klant worden terugbetaald.
Ik zou hier de tekst aanpassen in jip-en-janneke-taal.
Betaalwijze
Bij Teabox.nl kunt u betalen met iDEAL, PayPal of via overboeking. Indien u gebruik maakt van iDEAL, ontvangen wij uw betaling direct. Wij verzenden uw bestelling dan zo spoedig mogelijk naar u toe. Bij overboeking verzenden wij uw bestelling na ontvangst van de betaling.
Overboeking achteraf? Je bent verplicht een manier van betalen achteraf aan te bieden. Dat mist nu.
http://www.teabox.nl/webshop/stap-1---k ... onker.html
Verder:
Moet zijn 'al DAN niet gevuld met...'. Ik zit te dubben over de komma. Ik weet niet of die daar wel hoort.Bent u op zoek naar een mooie theedoos, al of niet gevuld met thee?
Nou, bij stap één kan ik de theedoos niet overslaan. Dus je tekst klopt niet met de praktijk. Want als ik die stappen volg, zou er dan ook een keuze moeten zijn: ik wil géén theedoos.Bent u op zoek naar een mooie theedoos, al of niet gevuld met thee?
Of wilt u alleen lekkere en goede thee? Dan kunt u bij ons uw eigen
pakket samenstellen. Links in het menu kunt u simpele stappen
volgen om het voor u optimale pakket te kiezen.
Kijk daar nog eens naar of herschrijf de tekst, zodat het geen onduidelijkheid oplevert.
http://www.teabox.nl/over-ons.html
Is recentelijk een officieel woord? Volgens mij moet het 'recent' zijn.
Wij blijven uitbreiden heeft een spatie teveel gekregen.
http://www.teabox.nl/contact.html
Waarom niet direct met sterretjes aangeven welke velden verplicht zijn? Ik wilde alleen een tekst invoeren en toen kreeg ik dus allemaal pop-upjes. Over elkaar heen ook nog. Niet zo handig.
http://www.teabox.nl/voorwaarden.html
Verzendingen binnen Nederland berekenen wij €6,50 per bestelling. Zin klopt niet.
Retourzendingen
Gedurende 7 werkdagen na ontvangst van het bestelde product heeft de klant het recht de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden en het product voor zijn rekening en risico aan Teabox.nl te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien het product niet beschadigd is.
In geval van ontbinding van de overeenkomst zal de klant worden gecrediteerd voor de koopprijs inclusief de (eventuele) verzendkosten. Reeds gedane betalingen zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending door Teabox.nl aan de klant worden terugbetaald.
Ik zou hier de tekst aanpassen in jip-en-janneke-taal.

Betaalwijze
Bij Teabox.nl kunt u betalen met iDEAL, PayPal of via overboeking. Indien u gebruik maakt van iDEAL, ontvangen wij uw betaling direct. Wij verzenden uw bestelling dan zo spoedig mogelijk naar u toe. Bij overboeking verzenden wij uw bestelling na ontvangst van de betaling.
Overboeking achteraf? Je bent verplicht een manier van betalen achteraf aan te bieden. Dat mist nu.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: [teabox.nl]Webshop theedozen
5Euhm.. Alle theedoos foto's zijn een drama.Mieke schreef:Theedoos donker is met recht donker. De foto is een drama.
Re: [teabox.nl]Webshop theedozen
6Ziet er in eerste instantie goed uit maar inderaad, die voorwaarden daar moet je snel aanwerken! Net zoals het mogelijk maken van achteraf betalen. Maar wat ik me af vraag: Hoe maak je hier een winstgevende business van? Waarom bij jullie kopen en niet bij de Xenos o.i.d.?
In de header heb je 1x een plaatje met witte achtergrond met daarop witte letters met : Teabox.nl dit is slecht zichtbaar.. Plaatjes zijn slecht, wordt MET thee getoond terwijl dit niet het geval is (als ik het goed begrijp) -> Verwarring tot gevolg.
In de header heb je 1x een plaatje met witte achtergrond met daarop witte letters met : Teabox.nl dit is slecht zichtbaar.. Plaatjes zijn slecht, wordt MET thee getoond terwijl dit niet het geval is (als ik het goed begrijp) -> Verwarring tot gevolg.
Re: [teabox.nl]Webshop theedozen
7Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!
We zijn op dit moment bezig om deze punten te verbeteren.
Nog meer reacties zijn van harte welkom.
We zijn op dit moment bezig om deze punten te verbeteren.
Nog meer reacties zijn van harte welkom.
Re: [teabox.nl]Webshop theedozen
8We hebben de aanpassingen die jullie hebben aanbevolen gedaan.
Ik zou jullie graag vragen wat jullie er nu van vinden.
Ik zou jullie graag vragen wat jullie er nu van vinden.
Re: [teabox.nl]Webshop theedozen
9De foto's zijn al een stuk beter, maar gebruik eens een groot wit vel om de box op te zetten en dan een foto te maken. Dat maakt de achtergrond egaal en plaats wat meer lampen om het product heen voor een betere verlichting. Dit doet op deze manier nog steeds 'zolderkamershopje' achtig aan.
Tevens vind ik de site doods... Kleurloos, saai en inspiratieloos. Ik krijg totaal geen oempf, geen kick, niks...
Kijk eens een minuut lang naar je eigen site. En klik dan deze eens open http://www.pickwick.nl/Assortiment.aspx Dan zie je wellicht wat ik bedoel.
Een productpagina zoals deze http://www.teabox.nl/webshop/thee/detai ... akjes.html is natuurlijk om te huilen.
Geen merk
Geen afbeelding
Voor hoeveel potten of 1 kopje
Herkomst
etc. etc. etc.
Ik zou hier nooit iets kopen, want voor hetzelfde geld krijg ik Aldi thee. Wil niet zeggen dat dat slecht is maar verwacht misschien wel gewoon Pickwick ofzo.
Tevens vind ik de site doods... Kleurloos, saai en inspiratieloos. Ik krijg totaal geen oempf, geen kick, niks...
Kijk eens een minuut lang naar je eigen site. En klik dan deze eens open http://www.pickwick.nl/Assortiment.aspx Dan zie je wellicht wat ik bedoel.
Een productpagina zoals deze http://www.teabox.nl/webshop/thee/detai ... akjes.html is natuurlijk om te huilen.
Geen merk
Geen afbeelding
Voor hoeveel potten of 1 kopje
Herkomst
etc. etc. etc.
Ik zou hier nooit iets kopen, want voor hetzelfde geld krijg ik Aldi thee. Wil niet zeggen dat dat slecht is maar verwacht misschien wel gewoon Pickwick ofzo.