Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
gambler
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 november 2010

website en webshop.

17 februari 2011

hoi,
ik heb een gratis licentie webwinkel. maar hier kan ik geen domeinnaam aan koppelen. (alleen met re-direct)

nu kan ik via onze provider (ziggo of kpn) ook een eigen website bouwen. alleen kom ik er niet achter of je aan zo`n website wel een eigen domeinnaam mag registreren.

een website linken aan een webshop lijkt me wel heel leuk, omdat ik ook eigengemaakte dingen op mijn webshop wil zetten. en om dan de`` hoe en wat`` te vertellen in een website lijkt me wel heel leuk. maar als ik daar ook geen eigen domeinnaam aan kan koppelen, wordt het moeilijk om mensen op mijn site te krijgen, en een domeinnaam is toch makkelijker te onthouden en in te tikken. ook makkelijker voor zoekmachines, wellicht. maar het gaat mij meer om, dat mensen makkelijker mijn site onthouden.

wie heeft ervaring met het bouwen van een website via hun provider ? kan er een domeinnaam aan gekoppelt worden, en is het ``moeilijk`` om zelf zo`n site te bouwen? ik bedoel dan de gratis ruimte die je krijgt bij een provider, om je eigen website te bouwen. is deze manier verschillend bij diverse providers. bijvoorbeeld is Ziggo makkelijker dan KPN bijvoorbeeld?

hi,hi, kunnen jullie mij nog volgen?
 
tijn22
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 januari 2011
Contacteer:

Re: website en webshop.

17 februari 2011

Als je jezelf als professioneel wilt positioneren, neem dan ook professionele hosting. KPN en Ziggo etc bieden gratis webruimte aan aan hun klanten, maar geven hierbij geen garanties. Voor een paar tientjes per jaar heb je een domeinnaam en ruimte om je materiaal op te zetten, en een email adres onder je eigen domein.

Als het goedkoop moet kun je je site bijvoorbeeld hosten op one.com, maar er zijn nog veel meer aanbieders te vinden. Ook hier is google je grootste vriend http://lmgtfy.com/?q=webhosting+goedkoop
De grootste keuze in kant-en-klaar webdesign voor je Magento webwinkel. Zign.nl || Lees ook: Handleiding Magento
 
gambler
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 november 2010

Re: website en webshop.

17 februari 2011

Als je jezelf als professioneel wilt positioneren, neem dan ook professionele hosting. KPN en Ziggo etc bieden gratis webruimte aan aan hun klanten, maar geven hierbij geen garanties. Voor een paar tientjes per jaar heb je een domeinnaam en ruimte om je materiaal op te zetten, en een email adres onder je eigen domein.

Als het goedkoop moet kun je je site bijvoorbeeld hosten op one.com, maar er zijn nog veel meer aanbieders te vinden. Ook hier is google je grootste vriend http://lmgtfy.com/?q=webhosting+goedkoop
ik ben wel tevreden over de webwinkel. behalve dan dat je geen domeinnaam eraan kan koppelen. omdat het een gratis exemplaar is. ik wil nog geen proffessionele opzet, want dan ben ik aardig wat startkappitaal of huurkosten kwijt. later, als ik een klantenbestand heb, wil ik wel proffessioneler worden. maar dan moet ik er ook meer vanaf weten, van de software. en dat leer ik gaandeweg. om proffessioneler te doen, wil ik eerst nog veel meer leren over de bestaande software e.d.

als iemand mij kan vertellen/ of iemand heeft zelf een website via de ``gratis``ruimte van hun provider, zou ik graag willen weten of hieraan een eigen gekochte domeinnaam gekoppelt kan worden. normaal zou ik dat via mijn provider doen, maar aangezien we ons aan het orienteren zijn om over te stappen, wil ik eerst hier ervaringen daarover vragen.
 
tijn22
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 januari 2011
Contacteer:

Re: website en webshop.

17 februari 2011

Ook in dat geval raad ik je aan om gewoon een hosting provider in de arm te nemen. Dit kan ook als particulier, en je kunt dan nog alle kanten op.

Maar mocht je toch via kpn je website willen regelen:
Even googelen op kpn en domein levert me dit resultaat op. kpn.com/.../eigen-site-en-mail
De grootste keuze in kant-en-klaar webdesign voor je Magento webwinkel. Zign.nl || Lees ook: Handleiding Magento
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht